Terve,
Tuli ostettua Mk2 kaasari golffi joka muuten toimii hyvin lukuunottamatta pari pientä sähkövikaa.
Kuukauden sisällä nimittäin palanut kolme kpl virtanlukon pohjaa ja rupeaa tässä vaiheessa jatkuva vaihtaminen tuntumaan tyhmältä.
On tullut jonkin verran leikittyä yleismittarilla tuloksetta, kaikki toimii kunnes yhtäkkiä ajossa sammuu valot (Parkit jää päälle), pitkät ei pysy, tuulilasin pyyhkimet ei toimi ja puhallin vetelee miten sattuu kun vetää pitkien viiksestä.
En itse pysty tuota ongelmaa paikantaa ja rupee niksit loppumaan kesken.
Onko kellään ollut samantapaista ongelmaa joskus? Kelpaisi nimittäin apu tässä vaiheessa, ei nuo pohjat kovin halvat enään ole ku niitä palaa tusina puolessa vuodessa.
Yleisesti sähköistä sen verran että valokytkimen ylin vaihe on rikki, vanha omistaja vetänyt sen piuhat toiseen nappiin eli käytössä on 2 eri valonappia mitkä molempien pitää olla On asennossa toimiakseen.
Muuten sähköt suht vakiot takaluukun solenoidi avausmekanismia lukuunottamatta.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Virtalukon pohjan jatkuva hajoaminen.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Nuo laitteet menee kaikki load reduction relay:n läpi joka sammuttaa ne starttivaiheessa. Liittyiskö ongelma jotenkin sinne suunnalle?..
Pitää kyseinen relee vaihtaa ja kattoo jos auttaa, tuskinpa maltaita maksa.
Btw, jokainen kerta kun pohja on palanut niin on tullut konetta kierrätettyä melkoisen ahkerasti, hieman sen jälkeen pamahtanu lukko kii. Kerran leikkas niin pahasti ettei avain edes irronnu.
Joku siellä todennäköisesti oikariin lyö, mutta mikä? :/
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Ei siellä ratin alla ole epäilyttäviä johtoja osumassa koriin?
Tuli tongittua niitä piuhoja jotka menee lukon pohjaan ja löyty katkaistu piuha mihin joku abiko lyöty, ei mihinkään mene eikä maihinkaan kuuluisi lyödä.
Lähteekö mankka päälle kun avaimen työntää virtalukkoon? Jos lähtee niin heräte otettu virtalukon takaa, ja se rikkoo noita pohjia.
Ei ole mankka vedetty virtalukon kautta MUTTA takaluukun solenoidi avausmekanismi on todennäköisesti vedetty koska pitää avain olla pesässä että toimii, eikä luukku aukee jos pohja on palanut!
Voiko väärin kytketty solenoidi olla ongelma?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa