Asennus olisi tulevalla viikolla edessä ja kysyisinkin, mitä osia olisi syytä samalla vaihtaa uusiin, kun ottaa vanhat rojut pois?
Motonetissä tulee huomenna vierailtua niin jos joku viitsii suoran linkin laittaa mitä kaikkea tulisi vaihtaa niin olisin kiitollinen. Auto siis Golf 3 GTI vuosimallia -92.
Golf 3 coiloverien asennus
Valvoja: ffp jäsenet
Itse tuli vaihdettua alustasarjan vaihdossa kyseiset osat. Tarviit myös asennukseen oman hylsy sarjan jolla kierre hylsyn saa pyöritettyä paikalleen, tai sitten teet itse kyseiset hylsyt http://antze.kuvat.fi/kuvat/golffi/Loka ... _small.jpg
Itsellä oli ainakin entinen yläpään mutteri 21mm ja uusi 22mm joten kannattapi varautua...
VAGjousijalan ylätuki GolfIIym 18-1235 III 92->95 Etujousijalan ylätuki+laakeri aito VW-osa [1992 - 1995] 29.90 €
III 92->98 Etujousijalan kierrehylsy (M14x13mm) [1992 - 1998]
Takaiskarin pohjauskumi Golf 18-1622 Golf III Takaiskarin pohjauskumi [1992 - 1998] 9.90 €
Itsellä oli ainakin entinen yläpään mutteri 21mm ja uusi 22mm joten kannattapi varautua...
VAGjousijalan ylätuki GolfIIym 18-1235 III 92->95 Etujousijalan ylätuki+laakeri aito VW-osa [1992 - 1995] 29.90 €
III 92->98 Etujousijalan kierrehylsy (M14x13mm) [1992 - 1998]
Takaiskarin pohjauskumi Golf 18-1622 Golf III Takaiskarin pohjauskumi [1992 - 1998] 9.90 €
Coiloverin kyseessä ollessa ei taida olla paljoa muuta uusittavaa kuin eteen ylätukikumi ja laakeri.... eipä taida silloin tarvia edes purkaa vanhoja tolppia :)
Taakse tietysti voi kans vaihtaa yläpään tukikumit jos siltä tuntuu... ei maksa paljoa...
Ne yläpään mutterit olen saanut aina kikailtua normityökaluillakin, kun on hetken miettinyt.. tulppa-avaimet(hylsyt) on ollu käteviä kun niistä saa kiintoavaimella kiinni ja kuusiokoloavaimen läpi.. ja normihylsyäkin vääntää putkitogilla...
Jos samalla nostamisella innostuu eteen tukivarsien puslia vaihtamaan, niin en suosittele motonetin tavaraa sinne.... joko orkkis tai uretaani ainakin taaemmaksi puslaksi ;)
(itse laitoin ensin motonetit ja hetkenpäästä ne uretaanit kun en heti uskonut)
Taakse tietysti voi kans vaihtaa yläpään tukikumit jos siltä tuntuu... ei maksa paljoa...
Ne yläpään mutterit olen saanut aina kikailtua normityökaluillakin, kun on hetken miettinyt.. tulppa-avaimet(hylsyt) on ollu käteviä kun niistä saa kiintoavaimella kiinni ja kuusiokoloavaimen läpi.. ja normihylsyäkin vääntää putkitogilla...
Jos samalla nostamisella innostuu eteen tukivarsien puslia vaihtamaan, niin en suosittele motonetin tavaraa sinne.... joko orkkis tai uretaani ainakin taaemmaksi puslaksi ;)
(itse laitoin ensin motonetit ja hetkenpäästä ne uretaanit kun en heti uskonut)
-
- -
- Viesti:
Tänään asensin setin alle. Ja kyllä nuo kierrehylsyt meni etupäähän ainakin noiden ostamieni ylätukikumien kanssa. Miten tuolla konehuoneen puolella, kuuluuko korin kiinnityspinnan ja iskarin yläpään kiinnityksen väliin jäädä n. 0,5-1cm rako? Ajettaessa etupää ei oireile mitenkään eikä kolise ja mutterit pysyy hyvin kiinni.
Takapäästä alkoi kuulua rutinaa, joka ilmeisesti on ihan yleistä näitä asennettaessa? Kierrettä takana jäljellä n. 9cm.
Takapäästä alkoi kuulua rutinaa, joka ilmeisesti on ihan yleistä näitä asennettaessa? Kierrettä takana jäljellä n. 9cm.
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”