Passat 32b madallus

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Anttila_P
-
Viestit: 6
Liittynyt: 11.7.2010 19:56

Passat 32b madallus

ViestiKirjoittaja Anttila_P » 11.7.2010 20:04

Elikkäs olis tossa tollanen Passat 32b sedan -86vm. Ongelma on vaan se ettei oo löytyny minkäänlaista alustaa siihen vaikka kuinka on etsiny. Tällä hetkellä etupää on laikattu mutta pomputtaa nii prkl:sti ja taakke testasin jetan sokka säätösiä tolppia mitkä oli nurkassa lojumassa mutta se nyt on todettu huonoks ratkasuks ei oikee sokat tykänny pitää passatin painoo :)

Olisko kellään tietoo miten tollasta kannattais madaltaa? tai mistä sais alustaa?

MikkoP
-
Viestit: 6
Liittynyt: 11.8.2009 10:28

Linkki

ViestiKirjoittaja MikkoP » 15.7.2010 9:56

Tuolta ainakin sivujen mukaan saattas löytyä...

http://www.tuningstudio.fi/portal/tuotteet?PID=17453

Anttila_P
-
Viestit: 6
Liittynyt: 11.7.2010 19:56

ViestiKirjoittaja Anttila_P » 16.7.2010 9:12

Okei homma eteni nyt niin että viestittelin KW:n kanssa ja sieltä tuli tieto että pistä etupään iskareiden kotelot (mikälie oikeelta nimeltään:) postii suomen KW maahantuojalle ja se hoitaa homman eteen päin ja 2-3 viikon päästä siel tulee alusta passattiin :)

Ja kiitos linkistä, mutta asia hoitu nyt näin:)

sami_p
-
Viestit: 528
Liittynyt: 23.7.2003 17:05

ViestiKirjoittaja sami_p » 16.7.2010 9:23

Onko kyseessä säädettävä alusta ja oliko hinnasta mitään puhetta?

Anttila_P
-
Viestit: 6
Liittynyt: 11.7.2010 19:56

ViestiKirjoittaja Anttila_P » 16.7.2010 12:27

säädettävä on mutta hinnasta ei vielä ollut puhetta mutta ilmottelen tänne sitten ku tietoa tulee

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 16.7.2010 14:15

Kyllähän se KW:n säädettävä menee vähän toiselle tonnille. Itte mallailisin t89 audin tolppia napoineen, eteen ainakin menee.

markhor
-
Viestit: 3
Liittynyt: 20.1.2008 13:30

ViestiKirjoittaja markhor » 26.7.2010 0:01

Itselläni oli 32b farkussa sellainen variaatio jossa etupää lepäsi GSI Astran jousilla ja takana oli 2 kierrosta laikattut 35i farmarin kiekurat. Näiden kaverina ihan vakio kaasut (sachs) molemmilla akseleilla. Etupää toimi loistavasti, mutta takapää oli hieman liian kova ilman kuormaa ajaessa (kantokykyä kyllä piisas!) =).

Tällä hetkellä tallissa on sarja FK:n -50mm jousia jotka kuuluu "oikeesti" t81/85 kanttiquattro 80/90:seen. Passatin ja quattro:n takajouset on lähes identtiset halkaisijaltaan ja pituudeltaan (ja etupäähän on sama). Jää nähtäväksi millaiseen stänssiin evosanttaana asettuu jahka nämä on alla...

89-korisessa audissahan on edelleen sama etupää kunnes jossain vaiheessa sai irtonilkat. Ovat poijjaat näitä myöhäisempiäkin asennelleet 32:seen mm. suurempien jarrujen toivossa.

-K-

Pulmunen
-
Viestit: 11
Liittynyt: 17.5.2004 18:45

ViestiKirjoittaja Pulmunen » 7.9.2010 12:19

Mikä alustassa muuttuu -83 alkaen? Oma farkku on -82 ja kaikki kaupan olevat alustasarjat, kuten just esimerkiksi tuo GTS, on tarkoitettu vuosimalleihin 83-88.

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 7.9.2010 13:25

Ei siellä mikään muutu, sama jousi siellä vakiona on kaikissa vuosimalleissa.

ElektrikMekanik
-
Viestit: 209
Liittynyt: 25.12.2010 7:22

ViestiKirjoittaja ElektrikMekanik » 25.12.2010 13:52

Lieköhän toimisi budjettiversiona jos saksasta ostaisi tollaset halvat keltaiset sportti-iskarit (ta-technix jne. n. 40-50€ /pari) tohon keulaan ja kolmoskoppasen golfin jouset vähän lyhennettyinä...? Tällä hetkellä alkuperäset etuiskarit kolmoskoppasen vakiojousilla ja menee kyl pehmeesti ja jämysti. Löysiähän tuolla tosin tuntuu olevan. Pitäis laittaa puslat uusiksi. Löytäis vaan ebaysta liikkeen josta sais kaikki ja viel järkihintaan. Lieköhän noissa varaosissa ebayssa niin suuria laadullisia eroja vai onko ero vain hinnassa?

Takana on tällä hetkellä kolmoskoppasen klipseillä säädettävät sportti takaiskarit + vakiojouset, tosin pohjaanlyöntikumit on mallia "pitkä" ja kattelin että pitäis varmaan ottaa ainaki 5-10cm veks. Perän saa ainaki tarpeeks tonttiin jo tolla. Pääasia että saa renkaan nätisti kaaren täytteeksi.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa