Tylsä lauantai-ilta, ni laitetaanpa tänne.. ABT:n lastulla n. 195 kaakkia. Ajettu 208 tkm. Antennin paikkaa pitää tällä hetkellä 70mm/4,8 mustaks maalattu ruuvi :) Jotain pientä tulossa hiljalleen. Listat korin väriin ja kromilistat päälle. Angel eyesit tulossa, on noi vakioumpiotkin jo niin naarmuiset. Taka- ja takasivulasit hopea/harmaa kalvolla, varmaan istuu paremmin tuohon kun perustummat..
Isompi peili ahdistaa, joskus menossa vaihtoon, ja kromikuoret päälle. Puskurin alaosan grilli menossa korin väriin, ja kromilistat tulossa niidenkin päälle.
Helkkari ku on hyvännäköisiä kuvia, sehän näyttää noilla efuilla hienommalta ku luonnossa ;)
Puskurin alaosan grilli menossa korin väriin, ja kromilistat tulossa niidenkin päälle.
Minä kyllä ehkä jättäisin nuo mustiksi. Tulee mun makuun liikaa "maalipurkkiin tipahtaneen" näköinen.
Mutta hieno on Passatti, eipä tuo mielestäni juuri mitään enää kaipaa.
Tuo Johnnyn Passat on mielestäni tyylikäs esimerkki valkoisen auton laittelusta. Sopivassa suhteessa suihkittu osia valkoiseksi, kumminkaan liikaa maalaamatta.
Minä kyllä ehkä jättäisin nuo mustiksi. Tulee mun makuun liikaa "maalipurkkiin tipahtaneen" näköinen.
Niin no, makuasioita. Saahan ne maalattua takas mustaks, ellei miellytä. Listat tulee joka tapauksessa jäämään valkoisiksi, täytyy tarkastaa eturitilöiden lookki sitten myöhemmin. Etumaski tulossa kokonaan kromista ja merkittömänä, joten ehkä ne valkoset ritilät + kromit toimii sitten vähän parempana kokonaisuutena.
Niin joo ja Laakkosen mainos läks pois takakilvestä :D
Hyi vittu että on rumat vanteet!!! Eikö olis fiksunpaa ostaa vaan uudet lasit noihin umpioihin koska enkelit näyttää varsinkin tän koppasissa passateissä ihan jäätäviltä :C