Leon FR TFSI
Valvoja: ffp jäsenet
Leon FR TFSI
Pistetään nyt omakin näytille, kun toistenkin autoja kommentoidaan...
Leon FR 2.0TFSi, emoción red.
Autoon laitettiin melko nopeasti kiinni H&R alusta ja kesäksi vähän isompaa vannetta.
Hieman kyllä ahdisti 8x20" ET:llä35 varsinkin edessä! :)
Aika pian muutoksia seurasi lisää mm.
Cupra:n mustakehyksinen maski,
mustat peilin kuvut ja etupuskurin maalaus rekisteri kilven takaa... "Cupra Look"
Myös takalasiin laitettiin tehdastummennusta boostaamaan Llumarin kalvo.
Luonnollisesti ylimääräiset merkitkin saivat kyytiä lokasuojista ja takaluukusta.
Leon FR 2.0TFSi, emoción red.
Autoon laitettiin melko nopeasti kiinni H&R alusta ja kesäksi vähän isompaa vannetta.
Hieman kyllä ahdisti 8x20" ET:llä35 varsinkin edessä! :)
Aika pian muutoksia seurasi lisää mm.
Cupra:n mustakehyksinen maski,
mustat peilin kuvut ja etupuskurin maalaus rekisteri kilven takaa... "Cupra Look"
Myös takalasiin laitettiin tehdastummennusta boostaamaan Llumarin kalvo.
Luonnollisesti ylimääräiset merkitkin saivat kyytiä lokasuojista ja takaluukusta.
Viimeksi muokannut Cede, 8.7.2014 17:12. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Vihdoin sai uudet vanteet ja renkaat alle...
maltilliset 8x18" ATP Full Forged 20-razzet kiedottuna BFG G-Force Profilereilla.
Melko kevyen tuntuiset vanteet ja renkaisiinkin pitää olla tyytyväinen.
maltilliset 8x18" ATP Full Forged 20-razzet kiedottuna BFG G-Force Profilereilla.
Melko kevyen tuntuiset vanteet ja renkaisiinkin pitää olla tyytyväinen.
Viimeksi muokannut Cede, 24.10.2011 13:10. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Kiitti...
Totta, pyörän kaaret ja varsinkin nuo muodot huutaa kyllä vähintään 19"!
Viime kesän 20":n jälkeen koitin hakea mukavuutta, mutta...
vanne valinta ei ihan osunut kohdalleen ja toi todellakin viel pienentää, koska puolat ei tule kehälle asti vaan kaartuu.
Lohduttaudutaan sillä että ovat kevyehköt ja pitäisi olla kestävätkin! :D
Totta, pyörän kaaret ja varsinkin nuo muodot huutaa kyllä vähintään 19"!
Viime kesän 20":n jälkeen koitin hakea mukavuutta, mutta...
vanne valinta ei ihan osunut kohdalleen ja toi todellakin viel pienentää, koska puolat ei tule kehälle asti vaan kaartuu.
Lohduttaudutaan sillä että ovat kevyehköt ja pitäisi olla kestävätkin! :D
Elikkä kiikarissa olis 19" vanteet? Millaisia oot ajatellu?
19" tai 20"...ois kaks kappaletta lähes ajamattomia 225/30-20 BFG:tä varastossa.
Jotain edullisii ettei sit paljoa vituta jos ne teloo spårakiskoihin tai kaivonkansiin.
Vaikkapa CMS C8 Dark, CMS C6 Dark, TSW Vortex tummaks maalattuna, RS4 replicat maalattuina...
Pikku päivitystä sitten viime kuvien...
Etupuskuri sai lisää maalia...viimeistellen "Cupra lookin".
Kesän alla olleet takovanteet tulevat palvelemaan myös talvivanteina,
saaden päälleen Nokian WR G2:t kokoa 225/40-18.
Etupuskuri sai lisää maalia...viimeistellen "Cupra lookin".
Kesän alla olleet takovanteet tulevat palvelemaan myös talvivanteina,
saaden päälleen Nokian WR G2:t kokoa 225/40-18.
Viimeksi muokannut Cede, 5.3.2010 18:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitti Stepa, ei kai sieltä nyt ihan tetsaamalla sentään ali pääse...
tai sit on suht. solakassa lihassa ja rasvattuna. :D
Mun mielest näytti matalammalta noil 20" kuin nykyisillä 18":lla.
tai sit on suht. solakassa lihassa ja rasvattuna. :D
Mun mielest näytti matalammalta noil 20" kuin nykyisillä 18":lla.
Viimeksi muokannut Cede, 25.10.2009 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
minusta nuo nykyiset on paljon paremman näköiset kun noi a8,
johtuu tietty siitä että omasta mielestä noi on typerän näköiset nuo A8 =)
Toki voishan ne nykyset hiukan isommatki olla, vaiks tiiä sit
itellä kans 18" ja ihan ok...ainakin ihan tarpeeks kovat jo ku profiili on sen 40
Eipä kyllä oo tullu ikinä kokeiltua 19" ja 35 profiilia....
johtuu tietty siitä että omasta mielestä noi on typerän näköiset nuo A8 =)
Toki voishan ne nykyset hiukan isommatki olla, vaiks tiiä sit
itellä kans 18" ja ihan ok...ainakin ihan tarpeeks kovat jo ku profiili on sen 40
Eipä kyllä oo tullu ikinä kokeiltua 19" ja 35 profiilia....
Kiitos kiitos...joo, kyl noihin lokasuojien muotoihin tuo 20" on ihan paikallaan.
Missäs GeeTeen Golffin kuvat???
Toinen huollettava näyttää tältä... 1.4TSI twincharged piristeltynä
Huomaa naiselliseen käyttöön soveltuvat 55-srj SUV renkaat.
Missäs GeeTeen Golffin kuvat???
Toinen huollettava näyttää tältä... 1.4TSI twincharged piristeltynä
Huomaa naiselliseen käyttöön soveltuvat 55-srj SUV renkaat.
Viimeksi muokannut Cede, 30.10.2009 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tossa esittely autosta ja pari kuvaa:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=126316
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=126316
Talvivarustelua...
225/40-18 Nokian WR G2:t alle
Mini Termini kabiiniin antaan lämpöä aamun lähtöihin.
Hemmetin hyvät ajella nämä WR G2:t!
Eikä ainakaan ensi liukkailla menty viel metsään!
Järkyttävä ero ajettavuudessa viime vuotisiin Conti VC5 225/45-17 kitkarenkaisiin...
Nokian eduksi siis!
Seuraavaks pitäis hoitaa jostain Xenonit nokalle, joko alkup. tai sit "amis-mallit".
225/40-18 Nokian WR G2:t alle
Mini Termini kabiiniin antaan lämpöä aamun lähtöihin.
Hemmetin hyvät ajella nämä WR G2:t!
Eikä ainakaan ensi liukkailla menty viel metsään!
Järkyttävä ero ajettavuudessa viime vuotisiin Conti VC5 225/45-17 kitkarenkaisiin...
Nokian eduksi siis!
Seuraavaks pitäis hoitaa jostain Xenonit nokalle, joko alkup. tai sit "amis-mallit".
Mitähän sitä laittais alle kesäksi...
225/40-18 renkaat löytyis hyllystä, joilla viime kesänä tuli rullattua ehkä 2000km.
Mielipiteitä?
Mitään 2/3-osaisia tai muita törkykalliita en laita, niin ei vituta vaikka tulis osumaa.
225/40-18 renkaat löytyis hyllystä, joilla viime kesänä tuli rullattua ehkä 2000km.
Mielipiteitä?
Mitään 2/3-osaisia tai muita törkykalliita en laita, niin ei vituta vaikka tulis osumaa.
Viimeksi muokannut Cede, 24.10.2011 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuossa malleja vanteista, aika kötöstelyjä mutta kai siitä jotain ideaa saa... Itse yrittäny piirrellä tuolla sumopaintilla nyt n. kahdeksan kertaa niin ei vielä onnistu kuin leikkaa ja liimaa.... http://www.sumopaint.com/home/
Kuvat siivottu.
Hain ite kans viikonpäivät vanteita, eikä noi thaimaan kopiot oikeen laadulla itselle putoa... kun saattaa olla aika nopeaan heitolla, jos enempi laittaa jalkaa suoraksi...
Itse päädyin ostamaan Tenzot, kun oli Finwheelssillä pienestä erästä noita alennus ja ks. vanteita saa sopivilla ET luvuilla, kun kaikki Repsit/kopiovanteet ovat vakio et:llä...
Itellä on tallissa nyt 8x18 et 25, niin ei ainakaan karkaa vanteet liian sisälle...Vanteiden väristä en vaan ole vielä saanut päätöstä aivan lukkoon.
Tuossa on kanssa aika hyvin vanteita esillä http://www.tenzoracingsports.eu/galeria.php?marka=VW ja tuolla on loput http://forums.vwvortex.com/zeromain
Eli viim. kuvassa on Seatin alla parit tenzo R vanteet..
Kuvat siivottu.
Hain ite kans viikonpäivät vanteita, eikä noi thaimaan kopiot oikeen laadulla itselle putoa... kun saattaa olla aika nopeaan heitolla, jos enempi laittaa jalkaa suoraksi...
Itse päädyin ostamaan Tenzot, kun oli Finwheelssillä pienestä erästä noita alennus ja ks. vanteita saa sopivilla ET luvuilla, kun kaikki Repsit/kopiovanteet ovat vakio et:llä...
Itellä on tallissa nyt 8x18 et 25, niin ei ainakaan karkaa vanteet liian sisälle...Vanteiden väristä en vaan ole vielä saanut päätöstä aivan lukkoon.
Tuossa on kanssa aika hyvin vanteita esillä http://www.tenzoracingsports.eu/galeria.php?marka=VW ja tuolla on loput http://forums.vwvortex.com/zeromain
Eli viim. kuvassa on Seatin alla parit tenzo R vanteet..
Viimeksi muokannut Jukahia, 6.3.2010 12:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valkoinen on päällimmäisenä mielessä,
mut myös tumma graphite ollut ajatuksissa.
Musta todellakin niiiiin nähty, eikä toi vanneteippikään oikein jaksais innostaa.
Orggis väri ei tuu jäämään, koska on aika tylsähkö.
Huomenna ois villalla hinkkaus projekti ja toivottavasti alkuviikosta maalari vetää värin,
kunhan sen nyt ensiksi saa päätettyä! :)
Ja kiitos Hefner, oli mukava tehdä kaupat kanssasi.
mut myös tumma graphite ollut ajatuksissa.
Musta todellakin niiiiin nähty, eikä toi vanneteippikään oikein jaksais innostaa.
Orggis väri ei tuu jäämään, koska on aika tylsähkö.
Huomenna ois villalla hinkkaus projekti ja toivottavasti alkuviikosta maalari vetää värin,
kunhan sen nyt ensiksi saa päätettyä! :)
Ja kiitos Hefner, oli mukava tehdä kaupat kanssasi.
Spaceritkin tuli vihdoin laitettua (1kk sitten...) tosin vain maltilliset 10mm/kulma.
Noh, edessä toimii oikein hyvin, mut takapäähän tekis hyvää saada 15mm.
Eli jos joku haluaa vaihtaa keskittävät 15mm spacerit 10mm keskittäviin...holla at me!
Maalarillakin tais olla liikaa aikaa, punaista maalia ruiskussa,
ja mulla liikaa pikkurahaa taskussa millä tarjota safkat...(on tosin edelleen tarjoamatta)
Mut pitäähän sitä huollon pojillekin olla jotain iloa kun pellin avaa.! :D
Ja ainahan sävytetty moottorikotelo on paljon enemmän tuning kuin tavis harmaa, right?
Noh, edessä toimii oikein hyvin, mut takapäähän tekis hyvää saada 15mm.
Eli jos joku haluaa vaihtaa keskittävät 15mm spacerit 10mm keskittäviin...holla at me!
Maalarillakin tais olla liikaa aikaa, punaista maalia ruiskussa,
ja mulla liikaa pikkurahaa taskussa millä tarjota safkat...(on tosin edelleen tarjoamatta)
Mut pitäähän sitä huollon pojillekin olla jotain iloa kun pellin avaa.! :D
Ja ainahan sävytetty moottorikotelo on paljon enemmän tuning kuin tavis harmaa, right?
Vanteet ei kyl vaihdu, näitä etsittiin pitkään.
Omin pikku kätösin hiottu ja vedetty uniikit värisekoitukset pintaan. (ei o mustat!)
Madallustakaan ei kaipaa yhtään, on kuitenkin käyttöauto.
Mut totta todellakin...B-C pilareihin vois jotain tehdä,
vaikka tollaisena röpöpintaisena on helpot hoitaa...
Cupran pilareihin kun jää helposti skraidut.
Vois sitä hiilariiteippii kokeilla, vaik en siitä yleensä innostu.
Vai pitäiskö teippaa koko auto, niinkuin nää uudet Focus RS500:t?? ;)
Tommonen tulla tupsahti perjantaina tontille...
Värihän on Panther Black, minkä päälle on vedetty mattamusta teippi, jonka ei pitäis naarmuuntua..?!
Omin pikku kätösin hiottu ja vedetty uniikit värisekoitukset pintaan. (ei o mustat!)
Madallustakaan ei kaipaa yhtään, on kuitenkin käyttöauto.
Mut totta todellakin...B-C pilareihin vois jotain tehdä,
vaikka tollaisena röpöpintaisena on helpot hoitaa...
Cupran pilareihin kun jää helposti skraidut.
Vois sitä hiilariiteippii kokeilla, vaik en siitä yleensä innostu.
Vai pitäiskö teippaa koko auto, niinkuin nää uudet Focus RS500:t?? ;)
Tommonen tulla tupsahti perjantaina tontille...
Värihän on Panther Black, minkä päälle on vedetty mattamusta teippi, jonka ei pitäis naarmuuntua..?!
Juu, siinä on teippi päällä, pitäis olla naarmuuntumaton olikohan 3M:n valmistama.
Ja siis tulevat kaikki tehtaalta teipattuna.
http://www.focusrs500.com/
Ja kiitos, ainahan sitä vain haluis jotain uutta autolle, jotta se tuntuis taas mielekkäämmälle.
Ja siis tulevat kaikki tehtaalta teipattuna.
http://www.focusrs500.com/
Ja kiitos, ainahan sitä vain haluis jotain uutta autolle, jotta se tuntuis taas mielekkäämmälle.
Eipä o tälle juuri mitään päivittelyjä tapahtunut,
poislukien uudet kesärenkaat ja joitakin hiilikuituhärpäkkeitä.
Kysymys kuuluukin, että oisko joillakin kokemuksia / suosituksia 2.0TFSI koneiseen, 6-vaihteisen manuaalin perään mukavasti sopivaa upgreidattuu kytkinpakettia?
Ja siis todellakin jokapäiväiseen käyttöön sopivaa pitävää pakettia.
poislukien uudet kesärenkaat ja joitakin hiilikuituhärpäkkeitä.
Kysymys kuuluukin, että oisko joillakin kokemuksia / suosituksia 2.0TFSI koneiseen, 6-vaihteisen manuaalin perään mukavasti sopivaa upgreidattuu kytkinpakettia?
Ja siis todellakin jokapäiväiseen käyttöön sopivaa pitävää pakettia.
Vaihdelkaa te muut autoja, mä jatkan edelleen samalla...kun ei oikein tiedä mihin vaihtaa.
Leon SC Cupraa tullut katseltua, mutta jopas on tylsän oloinen kaikin puolin.
Ja melkein ne takaovet tarvis, mutta 5-ovisena Leon 5F ei miellytä.
Hinkkaillaan tätä nykyistä nyt sitten edelleen...90tkm huolto tehty.
HID kitti tullut laitettua ja Cupran ovaali ulostuloinen takaboksi hieman modattuna.
Bilstein B6 sportit heivattu mäelle ja Konin pumput laitettu tilalle, taas kelpaa ajella.
Tuoretta kuvaa...huomaatko eroa? :D
Etupuskurista on Defan minipistoke saanut kyytiä ja reikä täytetty, ehtihän tuo jo useamman vuoden vit*** kun laittoivat sen punaiseen osaan eikä ritilään niinkuin pyysin,
homman hoiti viimeisen päälle AT-Automaalaamo PK-seudulla.
Viimeisen neljän vuoden aikana ei ole juuri tapahtunut kuin kuoren alla tekniikan puolella.
Ja toki joka kesä tullut vaihdettua uudet kumit, nyt alla Michelin Pilot Sportit ja nämä ovat kyllä ihan hemmetin hyvät!!
Leon SC Cupraa tullut katseltua, mutta jopas on tylsän oloinen kaikin puolin.
Ja melkein ne takaovet tarvis, mutta 5-ovisena Leon 5F ei miellytä.
Hinkkaillaan tätä nykyistä nyt sitten edelleen...90tkm huolto tehty.
HID kitti tullut laitettua ja Cupran ovaali ulostuloinen takaboksi hieman modattuna.
Bilstein B6 sportit heivattu mäelle ja Konin pumput laitettu tilalle, taas kelpaa ajella.
Tuoretta kuvaa...huomaatko eroa? :D
Etupuskurista on Defan minipistoke saanut kyytiä ja reikä täytetty, ehtihän tuo jo useamman vuoden vit*** kun laittoivat sen punaiseen osaan eikä ritilään niinkuin pyysin,
homman hoiti viimeisen päälle AT-Automaalaamo PK-seudulla.
Viimeisen neljän vuoden aikana ei ole juuri tapahtunut kuin kuoren alla tekniikan puolella.
Ja toki joka kesä tullut vaihdettua uudet kumit, nyt alla Michelin Pilot Sportit ja nämä ovat kyllä ihan hemmetin hyvät!!
Viimeksi muokannut Cede, 8.7.2014 17:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tulipa vaihdettua etujarrut,
TTRS päivitys oli mielessä, mutta tuli niin houkutteleva tarjous Mamasanilta että päädyin alkuperäisen kokoisiin EBC Turbogroove & Red Stuff comboon.
Vielä ns. kevyessä sisäänajossa, joten paha sanoa onko mitään eroa OEM osiin.
Suttaa ainakin reilusti tuon sisäänajopinnan aikana...prkl!
Yllätyin kun Leonissa ei ollutkaan jarrupalojen kulumistunnistus systeemiä, paloissa kuitenkin moiset oli, eli piuha poikki...ilmeisesti MK5 ja 6 Golffissa on?
Myös tuo jonkin verran puhetta ja pelkoa herättävä HPFP paininkuppi tuli aiemmin uusittua, eikä se kyllä reilussa 90tkm juurikaan kulunut ollut...
Aikalailla saman näköinen oli 50tkm kohdalla kun hpfp tuli vaihdettua.
.
TTRS päivitys oli mielessä, mutta tuli niin houkutteleva tarjous Mamasanilta että päädyin alkuperäisen kokoisiin EBC Turbogroove & Red Stuff comboon.
Vielä ns. kevyessä sisäänajossa, joten paha sanoa onko mitään eroa OEM osiin.
Suttaa ainakin reilusti tuon sisäänajopinnan aikana...prkl!
Yllätyin kun Leonissa ei ollutkaan jarrupalojen kulumistunnistus systeemiä, paloissa kuitenkin moiset oli, eli piuha poikki...ilmeisesti MK5 ja 6 Golffissa on?
Myös tuo jonkin verran puhetta ja pelkoa herättävä HPFP paininkuppi tuli aiemmin uusittua, eikä se kyllä reilussa 90tkm juurikaan kulunut ollut...
Aikalailla saman näköinen oli 50tkm kohdalla kun hpfp tuli vaihdettua.
.
-
- -
- Viestit: 80
- Liittynyt: 17.9.2008 15:00
Mulla on nuo samat jarrut edessä ja takana ja mielestäni ero on kyllä huomattava. Sitä jarrupölyä tulee enemmän juurikin tuon sisäänajokerroksen takia. Kun on tuon kuluttanut puhki niin silloin ei tule enää hirveästi pölyä. Kannattaa käydä lukemassa EBC:n sivuilta miten he suosittelevat, että jarrut ajettaan sisään (ellet ole sitä jo tehnyt).
Kyllä mulla oli palojen kuluneisuus anturi kuljettajan puolella.
Kyllä mulla oli palojen kuluneisuus anturi kuljettajan puolella.
Juu, alkaa olla sen 200-300km takana normaalia ennakoivaa ajoa,
eli nyt pääsee vähän kovemmin polkemaan paloja laikkoihin ja kyllä noissa tuntuisi ihan mukavasti olevan kitkaa..
Täytyy pestä vanteet ja katsoa kuinka nopeasti nyt tulee jarrupölyt pintaan.
Spooniella vissiin siis Ocu RS:ssä samat kamat?
eli nyt pääsee vähän kovemmin polkemaan paloja laikkoihin ja kyllä noissa tuntuisi ihan mukavasti olevan kitkaa..
Täytyy pestä vanteet ja katsoa kuinka nopeasti nyt tulee jarrupölyt pintaan.
Spooniella vissiin siis Ocu RS:ssä samat kamat?
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa