Audi A4 2,0TFSI Quattro Goes APR StgIII
Valvoja: ffp jäsenet
Audi A4 2,0TFSI Quattro Goes APR StgIII
Projekti Audi A4 2.0T Quattro 2006
Auton ostin vakiokunnossa kesällä 2006:
Heti kun RS4 avantin osat tuli myyntiin (viikolla 40, itse RS4 Avant tuli myyntiin vasta v47) ostin kaikki tarvittavat korin osat.
@ Lokasuojat, etu/taka (myös sisälokasuojat)
@ Puskurit, etu taka + verkot
@ Taka ovet
@ Helmat
@ Maski
@ Tankin luukku
@ Mustat antrasiitti listat ikkunoiden ympärille
@ + nippeleitä ja nappeleita kuten puskurin sisäpalkki yms.
@ Peilit löytyi sopivasti käytettynä
@ Jarrut (8mäntäset satulat, 365mm reijitetyt levyt)
@ Ratti ja vaihdekepin nuppi
Vanteet löytyi ennestään (olleet käytössä jo 5 edellisessä autossa :=)) ja tulee toimimaan myös toisessa projektissani..
BBS Lemans 8,5X19"
Auto lähti tänään 23.2-2007 maalarille ja lienee valmis parin viikon päästä :=)
Auton ostin vakiokunnossa kesällä 2006:
Heti kun RS4 avantin osat tuli myyntiin (viikolla 40, itse RS4 Avant tuli myyntiin vasta v47) ostin kaikki tarvittavat korin osat.
@ Lokasuojat, etu/taka (myös sisälokasuojat)
@ Puskurit, etu taka + verkot
@ Taka ovet
@ Helmat
@ Maski
@ Tankin luukku
@ Mustat antrasiitti listat ikkunoiden ympärille
@ + nippeleitä ja nappeleita kuten puskurin sisäpalkki yms.
@ Peilit löytyi sopivasti käytettynä
@ Jarrut (8mäntäset satulat, 365mm reijitetyt levyt)
@ Ratti ja vaihdekepin nuppi
Vanteet löytyi ennestään (olleet käytössä jo 5 edellisessä autossa :=)) ja tulee toimimaan myös toisessa projektissani..
BBS Lemans 8,5X19"
Auto lähti tänään 23.2-2007 maalarille ja lienee valmis parin viikon päästä :=)
Viimeksi muokannut Rocco, 12.5.2011 22:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sleeppareita lainatakseni, "Onko järkee vai ei..."
Saa meinaan aika seppä olla joka tekee nuo vaihdettujen osien korisaumat edes suunnilleen tehtaantasoisiksi...
Mutta ettei ny mene ihan negatiiviseksi, niin hattua nostan, että lähtee uutta autoa noin muuttamaan. Itse tuskin lähtisin mutta eipä se olekaan mun Audi :)
Saa meinaan aika seppä olla joka tekee nuo vaihdettujen osien korisaumat edes suunnilleen tehtaantasoisiksi...
Mutta ettei ny mene ihan negatiiviseksi, niin hattua nostan, että lähtee uutta autoa noin muuttamaan. Itse tuskin lähtisin mutta eipä se olekaan mun Audi :)
Ei epäilystäkään etteikö tulis hieno.
No miten niin? Kyseessä pakasta vedetty auto ja vaihdettavat osat kaikki orggiksia eihän nuo ole kuin heitellä paikoilleen tuskin tarvii paljon säädellä. Eikä kukaan huomaa mitään, ihme höpinää.
No miten niin? Kyseessä pakasta vedetty auto ja vaihdettavat osat kaikki orggiksia eihän nuo ole kuin heitellä paikoilleen tuskin tarvii paljon säädellä. Eikä kukaan huomaa mitään, ihme höpinää.
Kaikki osat on uusia OEM RS4 osia... Bolt-on homma :) Laitan kuvia kun auto valmistuu, itse en epäile hetkeäkään etteikö osat istu yhtä nätisti kun alkup. RS:ssä.
Kone saa alkuunsa lastun (n. 245hv/380nm) ja ehkä jatkossa isomman hyrrän..? Auto toimii puhtaasti käyttiksenä joten todella suurta tehon tarvetta ei ole, harraste pelit erikseen ;) "RS4 Coupe" valmistuu tätä hitaammin, siihen kun ei löytynyt OEM osia ;) Tämäkin tosin pitäisi olla valmis ennen kesää.
Kone saa alkuunsa lastun (n. 245hv/380nm) ja ehkä jatkossa isomman hyrrän..? Auto toimii puhtaasti käyttiksenä joten todella suurta tehon tarvetta ei ole, harraste pelit erikseen ;) "RS4 Coupe" valmistuu tätä hitaammin, siihen kun ei löytynyt OEM osia ;) Tämäkin tosin pitäisi olla valmis ennen kesää.
^
Eikös tuossa ollut vastaus?
takaloksut ei oo pulteilla kii. Näihin oli ilmeisesti tulossa ne peltiset sisälokasuojatkin uudet eli jos sisäloksun ja pintaloksun saumaan vedetään oikeaoppisesti peltiliima ja muutkin lokasuojan saumat vedetään invertterillä kiinni niin pitäisi tulla jopa ruosteenestoltaan lähes uudenveroinen.
Eikös tuossa ollut vastaus?
-
- -
- Viesti:
Ikkunat oli noin alkuperäiskuvassa, mun autoon ei taida tulla kalvoja ollenkaan (jos tulee niin kauttaaltaan vaalemmat kun kuvassa). Katto tulee mahdollisesti myös mustaksi kuten ehkä myös peilit (jos raaskii maalata ne..)
Listat on nimeltään antrasit-black etkassa, todellisuudessa ne on mattamustat (mustaoptiikka paketti siis).
Listat on nimeltään antrasit-black etkassa, todellisuudessa ne on mattamustat (mustaoptiikka paketti siis).
Peilit mustaksi vaan, kesävanteet tulee tuohon kesäksi mullekin tummat. Tuossa vielä perä
Ei ole ibis -valkoinen vaan quattro gmbh:n exclusive värikartasta Suzuka grau eli helmiäisvalkoinen, ei pääse kuvissa oikeuksiinsa tuo väri. Peilit maalattiin heti uutena kun tehtaalta ei tuollaisia mustia RS4 peilejä saanut. Tällä hetkellä kesäksi tulossa ihan tuollaiset orkkis 9x19" vanteet mustaksi maalattuina -mutta eihän sitä koskaan tiedä josko tässä jotain muuta vielä keksii :D
-
- -
- Viesti:
Pelkkä katto teipataan. Hintaa voi kysellä osoitteessa: [email protected]
Tuohon malliin,eli tolpat jää teippaamatta..:
Tuohon malliin,eli tolpat jää teippaamatta..:
Viimeksi muokannut Rocco, 13.6.2007 23:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viesti:
Viimeksi muokannut Rocco, 13.6.2007 23:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
-
- -
Kyllä tuo farkkurisa on takaapäin melkoisen paljon pulleampi kuin vakio farkku A4, sedan ei näytä läheskään niin pullealta. Varsinkin kun ajaa takana niin on se vaan aika läski. B5:sen levitykset oli silti paremman näköiset :)
Hienohan tuosta tulee, mutta jos tylyjä ollaan niin kaupasta olis saanut samanlaisen :) Tosin ei tuolla tekniikalla. Kuka tekee ensimmäisen toisinpäin? RS4:sen tekniikka mut tavallinen kori ilman levityksiä.
Hienohan tuosta tulee, mutta jos tylyjä ollaan niin kaupasta olis saanut samanlaisen :) Tosin ei tuolla tekniikalla. Kuka tekee ensimmäisen toisinpäin? RS4:sen tekniikka mut tavallinen kori ilman levityksiä.
-
- -
- Viesti:
Coupe valmistuu huomattavasti hitaammin.. Farkku lienee pohjamaaleissa tällä viikolla..
Tekniikka puolelle tulee ainakin lastunvaihto (n.245hv/380nm). Tämä auto toimii käyttiksenä joten mitään hurjia tehoja tästä koneesta en hae. Tosin näilläkin (245hv) ehtii ihan hyvin. Harraste autoon tulee kenties enemmän tehoa :)
Tekniikka puolelle tulee ainakin lastunvaihto (n.245hv/380nm). Tämä auto toimii käyttiksenä joten mitään hurjia tehoja tästä koneesta en hae. Tosin näilläkin (245hv) ehtii ihan hyvin. Harraste autoon tulee kenties enemmän tehoa :)
Hurjalta näyttää ja näin pers. aukisesta kyllä uskomattomalta, kun noiden romujen
kanssa on itse yli 20 vuotta yrittänyt elää niin en tuon ikäiseen audiin uskaltais vaihtaa, kun wunderbaumin. Ja aina kun olen autosta ruostetta "piilotellut" niin max. 5 vuotta niin jostain se ampuu pihalle,toki voihan se olla että se on uuden pellin kanssa ihan eri juttu,mutta ei kestä nuokaan saumat yhtä kauan kuin alkuperäinen olisi kestänyt. No se siitä vuodattelusta, täytyy sanoa että silmiä pitää hieraista kun tuo valmiina vastaan tulee. Tsemppiä, erikoinen ja komia on projekti.
kanssa on itse yli 20 vuotta yrittänyt elää niin en tuon ikäiseen audiin uskaltais vaihtaa, kun wunderbaumin. Ja aina kun olen autosta ruostetta "piilotellut" niin max. 5 vuotta niin jostain se ampuu pihalle,toki voihan se olla että se on uuden pellin kanssa ihan eri juttu,mutta ei kestä nuokaan saumat yhtä kauan kuin alkuperäinen olisi kestänyt. No se siitä vuodattelusta, täytyy sanoa että silmiä pitää hieraista kun tuo valmiina vastaan tulee. Tsemppiä, erikoinen ja komia on projekti.
Ei se maalipinta se ongelma olekaan vaan mitä siellä alla on.Miten käy esim. tuon tehdas-sinkityn pellin kun siihen saumoja hitsaillaan? No tiedä häntä, voihan se olla,että 10-20 vuodessa on nuo aineetkin parantuneet, erään vakuutusyhtiön hyväksymän ammattimaalarin kommentti oli aikoinaan, että vaikka kuinka hyvin laittaa niin ei vastaa alkuperäistä. Ja eihän se ongelmia tuota sille joka sen on tehnyt vaan sille joka sen 15 vuotta vanhana ostaa, mutta se ei liene nyt oleellista tässä asia-yhteydessä.
-
- -
Tänään hain auton maalaamosta.
Vielä uupuu pari listaa yms. Vanteet ja peilit vielä maalaamatta. Coiloverit lienee saapuvan tällä viikolla. Parempaa kuvaa laitan kun loputkin osat istuu paikoillaan..
Vielä uupuu pari listaa yms. Vanteet ja peilit vielä maalaamatta. Coiloverit lienee saapuvan tällä viikolla. Parempaa kuvaa laitan kun loputkin osat istuu paikoillaan..
Viimeksi muokannut Rocco, 25.4.2007 0:05. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Palaa sivulle “Projektiosasto”