Kyllä tämä meikäläisen ostaja on tietoinen siitä että matkahuollossa olisi lunastettavaa.
Matkahuolto on kahdesti ilmoittanut hänelle sen ja minäkin niin ikään kahdesti.
Ensimmäisen kerran kun kysyin: "Meinaatko jättää paketin lunastamatta?" sain vastaukseksi:" En meinaa. Maanantaina käyn hakemassa." Tämä oli siis 8.2.
Tiistaina 12.2 laitoin viestiä että maanantai meni jo... Tämän jälkeen ei mitään vastausta ole kuulunutkaan ja paketti edelleenkin lunastamatta.
Ounastelen että suurensuurta juttuhalukkuutta kaverilla ei ole, joten en ole tämän enempää kaveria häirinnyt. Ajattelin että olkoon missä on ja tehköön mitä tahtoo...
Sen verran jurppii tämä tämmöinen kaupanteko että ajattelin kertoa hieman kokemuksiani kaupasta joka ei mennyt "putkeen" näin myyjän näkökulmasta. Myyjänä kun olen nähnyt vaivaa kuvatessani tuotteen, pakannut sen niin että se ei rikkoonnu kuljetettaessa, lähettänyt kohtuu ajassa, koko ajan myyjää informoiden siitä missä mennään.
Paljon kirjoitellaan siitä että kun laittaa rahat tilille niin ne menevät kuin kankkulan kaivoon eikä kaivattua tuotetta näy tai kuulu.
Sitten kun tekee kauppaa ostajalle riskittömällä tavalla niin tämmöinen on kiitos!
Jatkossa tämä "kauppa" tulee kohdallani muuttamaan toimintatapoja tuntemattomille tavaraa myydessäni.
Myyntiosastolla ongelmia.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 173
- Liittynyt: 31.7.2003 15:34
Foorumin käyttäjän peeki kanssa ongelmaa.
17.3.2014 Myin hänelle tuotteen X, joko koostuu osista y ja z.
27.3.2014 peeki ilmoitti, että y on rikki. Lähetin hänelle osan y toisesta samanlaisesta laitteesta, sekä valmiiksi maksetun palautuskuoren, että voi toimittaa minulle viallisen osan y takaisin. Itseäkin kiinnosti että mikä niin yksinkertaisessa osassa voi olla rikki, ja voiko vika olla jopa sellanen etten saisi itselleni hyödynnettyä.
15.4.2014 ilmoitti saanensa laitteen toimimaan uudella osalla ja lupasi laittaa viallisen takas.
28.4.2014 kertoi kaverinsa saaneen viallisen y:n toimimaan
Tämän jälkeen ei yhteydenottoihin ole reagoitu.
Nyt minulla on laite X ilman y:tä...
17.3.2014 Myin hänelle tuotteen X, joko koostuu osista y ja z.
27.3.2014 peeki ilmoitti, että y on rikki. Lähetin hänelle osan y toisesta samanlaisesta laitteesta, sekä valmiiksi maksetun palautuskuoren, että voi toimittaa minulle viallisen osan y takaisin. Itseäkin kiinnosti että mikä niin yksinkertaisessa osassa voi olla rikki, ja voiko vika olla jopa sellanen etten saisi itselleni hyödynnettyä.
15.4.2014 ilmoitti saanensa laitteen toimimaan uudella osalla ja lupasi laittaa viallisen takas.
28.4.2014 kertoi kaverinsa saaneen viallisen y:n toimimaan
Tämän jälkeen ei yhteydenottoihin ole reagoitu.
Nyt minulla on laite X ilman y:tä...
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa