Audi S6 Avant
Valvoja: ffp jäsenet
Audi S6 Avant
Tommonen tonnikeiju. Ronsu.
Auto on oikeestaan täysin vakio. Vanteita lukuunottamatta. Ainoat muutokset mitä oon tehny, on takavalot, uudet matot ja ledejä sisätilaan.
Auto on oikeestaan täysin vakio. Vanteita lukuunottamatta. Ainoat muutokset mitä oon tehny, on takavalot, uudet matot ja ledejä sisätilaan.
Viimeksi muokannut Rammo, 21.8.2008 13:57. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kannattaa myös panostaa viestiin, mielummin hetki enemmän aikaa ja muutama sananen enemmän asiaa kuin hölmöltä näyttävä yksi rivi tekstiä ja linkki jonnekin interwebin syövereihin.
Uusi sääntö (4.10.2007 klo 14:20): Käytä kuvaavaa otsikkoa! EI tyyliin "mun volkkari", vaan pistä otsikkoon kuvaavat tiedot, eli merkki ja malli. Lempinimeä saat lisänä käyttää, jos ajoneuvollasi sellainen on...
"...hetki enemmän aikaa ja muutama sananen ..."
Eipä tuosta nyt hirveesti oo runoiltavaa. =) Vakio on ja vakiona pysyy nyt ainakin tämän ensimmäisen kesän.
Eihän tuo vakio sport-alusta mikään maannielijä ole, mutta niin hyvä ajaa, että sitä ei henno kovin helpolla pilata. Vaatii jo kunnon säädettävän alustan ja sitä katselemme ehkä sitten ensi vuonna.
E: Niin ja merkki varmaankin lähtee kun ekan vahauksen kerkiän tekemään...
Eipä tuosta nyt hirveesti oo runoiltavaa. =) Vakio on ja vakiona pysyy nyt ainakin tämän ensimmäisen kesän.
Komeahan se on muuten eli 20 senttiä vaan alaspäin ja se on siinä. :)
Eihän tuo vakio sport-alusta mikään maannielijä ole, mutta niin hyvä ajaa, että sitä ei henno kovin helpolla pilata. Vaatii jo kunnon säädettävän alustan ja sitä katselemme ehkä sitten ensi vuonna.
E: Niin ja merkki varmaankin lähtee kun ekan vahauksen kerkiän tekemään...
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”