Kolarikorjaus ja uutta koritekniikkaa

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Oliiviäijä
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.5.2008 18:52

Kolarikorjaus ja uutta koritekniikkaa

ViestiKirjoittaja Oliiviäijä » 25.5.2008 19:02

Toistakymmentä kolari projektia on tullut askarreltua, mutta nyt tuli ensimmäinen uutta koritekniikkaa oleva.
Tuli hankittua tuollainen viitos korin goffi AVK:lta. Katto ja kylkipala täytyisi vaihtaa. Valvottu korjaus valmistajan ohjeilla.

Ohjeethan kyllä löytyikin erwinistä kohduudella. Näissä vain ei juurikaan käsitellä miten osat irroitetaan virallisesti. Esim oviaukkojen saumat. Täältähän ei enää löydykkään perinteisiä pistehitsejä jokapaikasta vaan esim laserhitsausta.

Onko ainoa tapa purkaa pintapeltien laserhitsaukset hiomalla pelti pois liitokseen asti? Korjaus ohjeissa kun lukee vain että irroita. ;D Uudet liitokset saa ilmeisestikkin tehdä pistehitsaamalla?

opapopa
-
Viestit: 567
Liittynyt: 1.7.2007 17:02

ViestiKirjoittaja opapopa » 25.5.2008 22:39


Oliiviäijä
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.5.2008 18:52

ViestiKirjoittaja Oliiviäijä » 26.5.2008 17:49

Kyllähän poikien tarinat on tavattu moneen kertaan. Eipä tuossakaan mainita miten saumat on aukaistu. Rälläkän jäljeltä näyttäis.

sakemanni
-
Viestit: 51
Liittynyt: 25.7.2007 22:42

ViestiKirjoittaja sakemanni » 26.5.2008 18:02

Laikalla vaan auki ne hitsit.

mrjj
-
Viestit: 308
Liittynyt: 15.7.2006 0:25

ViestiKirjoittaja mrjj » 27.5.2008 13:09

rälläkän kuva on minun ohjeissani touranin ja octavian osalta.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa