golffin sähköistä
Valvoja: ffp jäsenet
golffin sähköistä
juu kyselisin vikaa kun mk2 golffi 1.6 D vm-90, sylinteri kanteen tuleva vesiletkun lähtö (muovinen) jossa kaksi anturia niin toinen räjähtää palasiksi. missäköhän vika?
Siihen anturiin tulee jostain syystä täydet akkuvirrat. Siinä on joko väärä osa, tai sitten johto on ihan väärästä paikasta vedetty siihen.
Matalaohmiset NTC-anturit todellakin räjähtävät palasiksi jos niihin kytkee esim. 12V. Olen vahingossa törmännyt samanlaiseen ongelmaan eräässä muussa automerkissä. Sormen vika oli silloin kyseessä. :)
Kannattaa tarkastaa jostain, esim autodatasta että mitkä anturit siihen kuuluu, jos on oikeat niin katsoa kytkentäkaavioista mitä niiden anturien perään on kytketty.
Matalaohmiset NTC-anturit todellakin räjähtävät palasiksi jos niihin kytkee esim. 12V. Olen vahingossa törmännyt samanlaiseen ongelmaan eräässä muussa automerkissä. Sormen vika oli silloin kyseessä. :)
Kannattaa tarkastaa jostain, esim autodatasta että mitkä anturit siihen kuuluu, jos on oikeat niin katsoa kytkentäkaavioista mitä niiden anturien perään on kytketty.
golffin sähköistä
mittasin anturille tulevat johdot ja selvisi että kun valot laittaa päälle niin jännite nousee johdoissa
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa