nelipisteruisku ventoon 1.8 aam
Valvoja: ffp jäsenet
nelipisteruisku ventoon 1.8 aam
Elikkä suunnitteilla olisi tuollainen projekti koulun lopputyöksi.
Jos kellään on kokemusta kyseisestä projektista niin vinkkejä ja apuja kaivataan. Itse olen pähkäillyt, että käykö 3korin golf gti:n imusarja aam moottorin kanteen. tai sitten että käykö gti:n 8v kansi suoraan aam moottoriin.
Jos imusarjat käy päikseen niin sitä ruiskua kannattaisi varmaan silloin ohjata gti:n moottorin ohjainlaitteella?
suoraan gti tekniikkaa en todennäköisesti aio ruveta vaihtamaan koska opettajalle ei hyvin todennäköisesti kelpaa mitkään bolt in lopputyöt.
suunnitteilla myöskin kireämpää nokkaa ja avarampaa putkistoa. vinkkejä niidenki suhteen saa antaa :)
Jos kellään on kokemusta kyseisestä projektista niin vinkkejä ja apuja kaivataan. Itse olen pähkäillyt, että käykö 3korin golf gti:n imusarja aam moottorin kanteen. tai sitten että käykö gti:n 8v kansi suoraan aam moottoriin.
Jos imusarjat käy päikseen niin sitä ruiskua kannattaisi varmaan silloin ohjata gti:n moottorin ohjainlaitteella?
suoraan gti tekniikkaa en todennäköisesti aio ruveta vaihtamaan koska opettajalle ei hyvin todennäköisesti kelpaa mitkään bolt in lopputyöt.
suunnitteilla myöskin kireämpää nokkaa ja avarampaa putkistoa. vinkkejä niidenki suhteen saa antaa :)
ruisku
Onko tarkoitus tehdä peltoauto vai onko tarkoitus myös saada vehje leimattuakin?
Kyllä se pitäisi saada ihan jokapäiväiseksi käyttöautoksi.
tehoa olisi tarkoitus saada jonkun verran lisää silleen, että ei ole niin mopo ajalla kun toi vakio. :D
Parempaa hyötysuhdetta ollaan myös hakemassa.
Ach so. En tuota tietoa kovin luotettavana pitänytkään, kun se oli isoilta pojilta peräisin. :) Kesällä olen itse laittamassa turboa Mono-Jetin kaveriksi, katsotaan kuinka käy. Sen takia myös tuo nelipisteruiskun imusarja on hakusessa. :P
Edit: Sergeyn Eaton-Vento oli Mono-Motronic ja se tuotti kyllä muistaakseni "persdynolla" sen ~100kW. Olivat siis vertailleet 140hv autoon kulkua.
Edit: Sergeyn Eaton-Vento oli Mono-Motronic ja se tuotti kyllä muistaakseni "persdynolla" sen ~100kW. Olivat siis vertailleet 140hv autoon kulkua.
Kävitkö paikanpäällä todentamassa että oliko omatekele, vai ykskutonen tai kakslitranen ja virhe ilmoituksessa?
Entris: vaparia tarkoitin kun ei aiemmin ollut ahtamisesta puhe. Ei siitä soppaa ja ilmaa mahdu kauheena kulkemaan paineistettunakaan, mutta jos haluaa kokeilla ja harrastella niin anna mennä vaan
Entris: vaparia tarkoitin kun ei aiemmin ollut ahtamisesta puhe. Ei siitä soppaa ja ilmaa mahdu kauheena kulkemaan paineistettunakaan, mutta jos haluaa kokeilla ja harrastella niin anna mennä vaan
Haettiin tuossa velipojalle -93 vento gt jossa tuo 66kw kiulu, myyjän mukaan tuohon olis vaihdettu lastu ecuboksiin jolla +10hv ja vääntöä lisää. Olisko kyseessä tämä:
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=467654
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=467654
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”