Joo,elikkä kyseessä -94 1.6 voimapesä:),semmonen härö että
kun kylmänä kampeaa käyntiin ni kierrokset jotain 4-500?? ja kun kaasua
tarjoo ni tuputtaa-->käy todella rikkaalla.Viime kesänä uusin tulpat jakajankannen&pyöriän
ja tyhjäkäyntimoottorin,toki k.o vika ilmenny n. kk sitten.Eilen vaihdoin lämpötila-anturin
loistomenestyksellä:vika ei hävinny mihkään,vaan uuta tuli tilalle eli flekti ei pelitä
ja nostaa lämpöjä aika reippaasti-->on varmaan ilmaa järjestelmässä,et sillee:(
Oisko jollain tietoo mikä vois olla tuossa tyhjäkäynnissä ja nyt tulleessa flektissä??
MK3 tyhjäkäynti
Valvoja: ffp jäsenet
Ostitko alkuperäisen tuon anturin?Itse hain motonetistä kun edellinen näytti vain 70 parhaimmillaan. No kun löin motonetin anturin kiinni lämmöt keikku 100+c eikä flekti pyörinyt. No ostinpa sitten marmoritiskiltä alkuperäisen anturin missä on keltaiset merkit ja maksoi reilu 20€. Vaihoin myös uuden flektin ja nyt pysyy lämmöt 90c ja jos nousee yli hurahtaa flekti hienosti käyntiin.
MK3 tyhjäkäynti
Jees,lämmöt asettui kun laittoi vanhan anturin takaisin ja puristeli ilmat
letkuista,mutta kylmänä käy edelleen aika matalaa käyntiä,oon tarkistanu
letkut ja piuhat ja näyttäis olevan kunnossa...? Vinkkejä mistä penkois seuraavaksi?
Toki tässä välissä meni ilmeisesti tyhjäkäyntimoottori,oireet on seuraavat: ajaessa pätkii eli välillä puutuu ja sitte taas vetää että?? no kokeilin kylmästi silleen et otin piuhan irti moottorista
ja siihen loppu nykiminen joten nyt ollaan ilman k.o osaa ja tyhjäkäynti pysyy suht. tasaisena.
Tuli vaan mieleeen että mitä V:tua koko moottorilla tekee kun ilmankin tulee toimeen......
Heittäkää rohkeesti kommenteja/näkemyksiä aiheesta.
letkuista,mutta kylmänä käy edelleen aika matalaa käyntiä,oon tarkistanu
letkut ja piuhat ja näyttäis olevan kunnossa...? Vinkkejä mistä penkois seuraavaksi?
Toki tässä välissä meni ilmeisesti tyhjäkäyntimoottori,oireet on seuraavat: ajaessa pätkii eli välillä puutuu ja sitte taas vetää että?? no kokeilin kylmästi silleen et otin piuhan irti moottorista
ja siihen loppu nykiminen joten nyt ollaan ilman k.o osaa ja tyhjäkäynti pysyy suht. tasaisena.
Tuli vaan mieleeen että mitä V:tua koko moottorilla tekee kun ilmankin tulee toimeen......
Heittäkää rohkeesti kommenteja/näkemyksiä aiheesta.
Itsellä vähän samantapaisia tyhjäkäynti ongelmia, mutta lämpimänä.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=91474
Tyhjäkäynti moottoria pitää ilmeisesti seuraavaksi kokeilla.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=91474
Tyhjäkäynti moottoria pitää ilmeisesti seuraavaksi kokeilla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa