Golf mk3
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk3
Moro. Tullu tässä vähän katseltua tuommoista kyseistä golffia itselle eli kolmoskorista. Ja koneina varsinkin tullu katseltua gti:t 8v ja 16v sekä vr6. Kysymys siis onkin että mikä näistä olisi se "järkevin " vai onko sellaista ? Kaikissa varmasti vikansa , mutta huolloiltaan ja kokemuksia olis hyvä kuulla niin tietäs vähän kestävyydestä. Kiitoksia vastauksista :)
Mä ainakin rakastuin siihen paljon parjattuun VR6 -koneeseen mikä mulla golffissa oli. Oikeen mukava auto ajaa ja vetää kivasti läpi koko kierrosalueen. Kannattaa lukea toi VR6-topic läpi, siellä jengi on haukkunu ko. koneen ihan pystyyn... :) Mulla ei ollu omassa koskaan mitään normaalista poikkeavia vikoja ja hieman sitä konetta jäi kaipaamaan vaikka alle vaihtuikin 190hv turbokone. Ja ne VR6:n äänet... <3
Noista GTi-mallin koneista ei valitettavasti oo kokemuksia, mut suosittelen ainakin koeajamaan tota VR6:sta.
Noista GTi-mallin koneista ei valitettavasti oo kokemuksia, mut suosittelen ainakin koeajamaan tota VR6:sta.
Ite mietin samaa asiaa kun etsin autoa itelleni, päädyin sit ostamaan vr6:sen ja ihan tyytyväinen oon ollu, pieniä vikoja on ollut, mutta niitähän on kaikissa autoissa. Oon nyt ite ajanu tolla melkeen 30 tuhatta eikä oo vielä isompia vikoja ollut ja todella mukava auto ajaa. Eikä tuo nyt bensaakaan niin mahdottomasti vie :D ja äänet tosissaan on mukavat :p
Itellä on kokemusta tuosta 8v gti editionista,vuoden verran tuli kyseisellä kiesillä ajettua ja ei voi muuta sanoa kun että olin enemmän kuin tyytyväinen,ei mitään ongelmia ollut koko aikana,kone kehräsi kuin kissa :P bensaakaan ei vienyt mitenkään älyttömästi,ja muutenkin autolla oli mukava ajella,voin suositella. Yksi parhaista puolista oli tietysti ne recaron jakkarat,yhtä hyviä ei oo tullu vielä vastaan.
Vieläkin harmittaa että piti mennä myymään se.
Oon ymmärtäny et tuo 8v ois hieman parempi kuin 16v? tiedä sitten...
Vieläkin harmittaa että piti mennä myymään se.
Oon ymmärtäny et tuo 8v ois hieman parempi kuin 16v? tiedä sitten...
Kiitoksia vastauksista. Käytiin yhtä gti:tä kattomassa ja heräs taas pari kysymystä. Auto oli tuotu joskus saksasta, kunto erittäin siisti ja muuten mielytti myös , mutta myyjä ei osannu sanoa koska jakohihna on vaihdettu tai pitäisi vaihtaa. Eli vaihtoväli olisi hyvä tietysti kuulla ennenkuin mitään päättää. Tämä oli siis 8v. Onko muuta mitä kannattaisi huomioon ottaa jos samalle autolle vielä eksyn ?
Oon ymmärtäny et tuo 8v ois hieman parempi kuin 16v? tiedä sitten...
tämä taitaa olla taas näitä "meidän iskä on kovempi ku teiän"
itse en löydä mitään sen negatiivisempaa tuosta 16v kun 8v
16v on tehokkaampi, vaikkei mikään tykki mutta ei toi 8v mikään raketti ole, jos itse katsoisin tällä hetkellä 3 korista niin päätyisin vr6 tai 16v.
jakohihnan vaihtohan näihin ei suuri operaatio ole.
tietysti kannattaa ruosteet etsiä jos löytyy.
Löytyykö kyseisestä golffista huoltokirjaa? Se olisi aika kova sana,tuo oma kolmos golffi oli myös saksasta aikoinaan tuotu,ja sen ostoa olisin saattanut harkita jo vähän pidempään jos tuota huoltokirjaa ei olisi ollut.
En tiedä onko vai ei mutta kuten mainitsin niin asiasta minulla ei tietoa ole,tuolla 16v kun ei ole tullut ajettua.
tämä taitaa olla taas näitä "meidän iskä on kovempi ku teiän"
En tiedä onko vai ei mutta kuten mainitsin niin asiasta minulla ei tietoa ole,tuolla 16v kun ei ole tullut ajettua.
polttoainesuodatin
Mistäs muuten kolmoskoppasesta löytyy bensasuodatin? Eihän sitä konehuoneessa ollu?! Voin tässä vielä tarkentaa, et se on tuo 1.8 8v koneella kulkeva, jos mitää auttas..
Kiitos jo näin etukäteen! :)[/img]
Kiitos jo näin etukäteen! :)[/img]
-
- -
- Viestit: 126
- Liittynyt: 22.5.2004 22:40
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 37 vierailijaa