Niinpä tietysti. Päätti sitten Passatti alkaa höyrysaunaksi. Ikkunoita vasta höyrystää ja nestettä katoaa, vähän, mutta katoaa... Eli kennohan se on alkanut tihkumaan ilmeisesti.
Mutta, onko tässäkin auto rakennettu kennon ympärille vai onko se jotenkin järkevästi siellä kojelaudan uumenissa? Meinaan paljonko tulee purettavaa? Pitääkö purkaa ihan takapyörän pölykapseleihin asti kuten corrossa, vai riittääkö kakkistyyli?
Riittääkö remonttiin aski norttia ja six-pack, vai otanko koko kartsan ja 6koria olutta?
Vai kilo aniittia ja sähkönalli...
Välillä tulee mieleen että onko näissä wanhoissa kansanvaunuissa mitään järkeä...
Passat -93, lämppärinkenno...
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa