Onko joku löytänyt parempia ohjeita letkujen liitäntään tai kuvannut vaikka omaa asennustaan ?
Vähän epävarma olo lähteä repiin letkuja mukana olleen ohjeen perusteella.
Vielä kun on automaatti oik ohj postiauto niin on hivenen erilainen konetila (jarrusylinteri eri paikassa, laatikon jäähdytys jne)
T4 2.5TDI Eberin lisäsarjan asennus
Valvoja: ffp jäsenet
Jep, osia jäi aikapaljon yli:). Jos haluut, että eberi lämmittää autosi ohjaamon ja moottorin tee näin:
kiertovesipumppu siihen lämmittimen kennolle menevään letkuun
se ohjausyksikkö siihen akun viereen paikalleen
oliko niitä johtoja eberille, maa, virta, puhallinmoottorille, vesipumpulle
ja kellolle?
puhallinmoottorinjohdon löydät varmaan ohjeiden avulla, mutta sen voi
testata sulake-/reletaulustakin.
kello paikalleen ja sulakkeet
kiertovesipumppu siihen lämmittimen kennolle menevään letkuun
se ohjausyksikkö siihen akun viereen paikalleen
oliko niitä johtoja eberille, maa, virta, puhallinmoottorille, vesipumpulle
ja kellolle?
puhallinmoottorinjohdon löydät varmaan ohjeiden avulla, mutta sen voi
testata sulake-/reletaulustakin.
kello paikalleen ja sulakkeet
Katsoppa http://www.vw-bus-t4.de/index.php?sid=4 sivuilta PDF nimeltä Aufrüstung D3WZ zur Standheizung, jos tuosta olisi apua.
Tutki, mikä letku eberiltä menee lämmittimen kennolle. Se on se letku josta vesi tulee eberistä pois (ei sisään) (katso esim. eberin esitteestä).
Kiertovesipumpun oikea paikka on siinä ennen rintapeltiä, hyväksi katsomassasi paikassa (johon sinulla on helppo katkaista letku ja liittää pumppu ja ne hilut, mitä tarvit siihen asennusta varten).
Kiertovesipumpun oikea paikka on siinä ennen rintapeltiä, hyväksi katsomassasi paikassa (johon sinulla on helppo katkaista letku ja liittää pumppu ja ne hilut, mitä tarvit siihen asennusta varten).
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] ja 41 vierailijaa