teholastun sopivuus mk2 golf?
Valvoja: ffp jäsenet
teholastun sopivuus mk2 golf?
joo sitä kyselisin vaan että saako 2golffin gti 16v,k-jetronic vakioruiskuun lastua,mun mielestä ei saa.mistä sais ostettua tehokkaamman ruisku yksikön kyseiseen koneeseen.jos ei saa lastutettua?
Nyt tulee kyllä jo melkoista ohjeistusta. Puristussuhteen nostaminenkaan ei 16v:ssä ihan heti tule vastaan johtuen varsin korkeista puristuksista jo vakiona. Tosin pupolla kun näyttäisi olevan tuossa jo valmiina 180hv niin perusjutut on jo hyvinkin pitkälti tehtynä. Hyvin pian tulee vastaan k-jetin heivaaminen ja vaikka moottorin ahtaminen jos vielä paljonkin enemmän tehoa haet. Search auttaa näissä asioissa aika pitkälle.
Ei ole mutta pitäis käydä penkittämässä prodynolla parinviikon sisään.
tällä hetkellä olen laittanu koneeseen peltisarjan,putkisto,virinokat,kantta viilannu,vaparin,keveempi vauhtipyörä.g60 kytkinlevy+paineasetelma,lisäksi jtn muuta pientä.
Korjauksessa meni kaikki venttiilit uusiks ja ne koneistettiin saman kohtalon koki kansi ja uus ruiskukin tuli hommattua,siinä samassa ajattelin laittaa koko koneen ja niitä osia muuten vaihdettiin aika suuri määrä.no joo asiaan.
Penkitykseen menee lähiaikoina.
tehot olen vain päätellyt koska ei tuo mikään nuha ole.300nissanit ja bemarit jää ku tikkupaska,ja auto oli silloin vielä kansivikainen.
lisäksi kone kiertää prkleesti!
tällä hetkellä olen laittanu koneeseen peltisarjan,putkisto,virinokat,kantta viilannu,vaparin,keveempi vauhtipyörä.g60 kytkinlevy+paineasetelma,lisäksi jtn muuta pientä.
Korjauksessa meni kaikki venttiilit uusiks ja ne koneistettiin saman kohtalon koki kansi ja uus ruiskukin tuli hommattua,siinä samassa ajattelin laittaa koko koneen ja niitä osia muuten vaihdettiin aika suuri määrä.no joo asiaan.
Penkitykseen menee lähiaikoina.
tehot olen vain päätellyt koska ei tuo mikään nuha ole.300nissanit ja bemarit jää ku tikkupaska,ja auto oli silloin vielä kansivikainen.
lisäksi kone kiertää prkleesti!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”