Olen lukenut Pierburg FAQ:n enkä löytänyt sieltävastaaville oireille korjausapua...
Koneena 1.8 kaasari. Ongelma ilmenee vain ja ainoastaan kun ulkona on alle 8 astetta lämmintä. Laitan auton kylmänä käyntiin, hetken aikaa on ihan normaalit 2000rpm ryypyllä.
Sitten hiljalleen kierrokset kiipeää siihen 3200-3300rpm hujakoille. Huuto loppuu kun lämmöt nousee puoleenväliin.
Lähden ajamaan ja muutaman kilsan kuluttua kone alkaa taas huutaa eikä sitten suostu hiljenemään ennen kun pakkosammutan auton ja käynnistän vähän ajan päästä uudelleen.
Alkaa jo hermo menemään. Vahatermarin vaihdoin elokuussa jonka jälkeen toiminu normaalisti tähän asti, kunnes alko kylmät ilmat. Yrittää toi kone näköjään ihan väkisin saada siirron ruiskutekniikan tieltä :D
Mikä neuvoksi?
MK2 Gt:n tyhjäkäynti temppuilee.
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa