Kysymys mono-jetronicin & mono-motronicin eroista

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

korhtu
-
Viestit: 3
Liittynyt: 14.10.2007 9:47

Kysymys mono-jetronicin & mono-motronicin eroista

ViestiKirjoittaja korhtu » 14.10.2007 9:49

Eli mono-jetronicin ja mono-motronicin erohan on periaatteellisesti vain se että mono-motronic ohjaa myös sytytystä. Nyt olen rakentamassa kaasutin autoon yksipisteruiskutus järjestelmää ja mietin että voiko mono-motronic järjestelmän kytkeä mono-jetronic järjestelmän tapaan käyttämättä sytytyspuolta ollenkaan. Eli toimiiko mono-motronicissa pelkkä polttoiaineen ruiskutuspuoli itsenäisesti jos en halua / voi kytkeä sytytystä?

korhtu
-
Viestit: 3
Liittynyt: 14.10.2007 9:47

ViestiKirjoittaja korhtu » 15.10.2007 8:07

Eikö kellään tietoa pystyykö mono-motronicia käyttämään ilman sytytyspuolta?

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 15.10.2007 14:09

Koittamallahan se selviää. Ruiskupuoli haluaa jokatapauksessa tietää moottorin asennon/nopeuden joten sulla pitää olla kärjetön sytkä vaikka sitä ohjattaisiinkiin sitten alipaineella ja keskipakovoimalla. Jätä kytkemättä se sytytyksenohjaus. (En kyllä ymmärrä miksi jättäisit jos se kärjetön sytkä on jo, mutta...)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa