Uuta ahdinta golf 1.8t
Valvoja: ffp jäsenet
Uuta ahdinta golf 1.8t
Elikkäs löytyykö muita vakioahtimen suoraan korvaavia kuin tuo k04?
Meinaan ei olis kiva pilkkoo milltekin 3" downpipee uuden ahtimen takia ja muutenkin olis kiva saada vaan pultata uus ahdin kiinni ilman mitää muutoksia!
Tehoja olis tarkotus hakee 250-280, eli toi k04 on hieman liian pieni :/
Edittii sen verran et moottori on AGU
Meinaan ei olis kiva pilkkoo milltekin 3" downpipee uuden ahtimen takia ja muutenkin olis kiva saada vaan pultata uus ahdin kiinni ilman mitää muutoksia!
Tehoja olis tarkotus hakee 250-280, eli toi k04 on hieman liian pieni :/
Edittii sen verran et moottori on AGU
Fin-turbolta tollanen K04 Upgrade -ahdin.
-
- -
Mitäs eroo mahtaa olla TCS:n tarjooma ahdimella: KKK K04-015 (päivitysahdin K03 tilalle esimerkiksi Audi A4 1.8T) 1150€
Ja Fin-Turbon tarjoamalla: K04 Upgrade ahdin poikittaiseen 1.8T VAG-moottoriin Golf,Seat,Skoda 1350€.Tehoreservi aina 250hp teholle.Tehtaan suosittelema turbo lastutettuun autoon vakion tilalle.
Ja Fin-Turbon tarjoamalla: K04 Upgrade ahdin poikittaiseen 1.8T VAG-moottoriin Golf,Seat,Skoda 1350€.Tehoreservi aina 250hp teholle.Tehtaan suosittelema turbo lastutettuun autoon vakion tilalle.
KKK K04-015 taitaa olla pitkittäiselle koneelle kun poikittaiselle pitäisi olla K04-001 että sopii. Erilainen kiinnitys ainakin pakosarjaan. Johonkin meni myös kai K04-020? Olisiko poikittainen S3-ahdin? Joka ei siis sovi peruspoikittaisen paikalle. Fin-Turbon malli taitaa olla tämä peruspoikittaisen paikalle menevä. Olikohan tarpeeksi epäselvästi kirjotettu....
Sais vaan riittää toi fin-turbon ahdin vähän pidemmälle! Eli kestääkö toi vielä noilla 250hp tehoilla vai onko se ehdoton maksimi?
Ja tuli kopioituu väärä ahdin tuolta HCS:n sivuilta, piti laittaa tämä: KKK K04 53049500001 (tulossa piakkoin päivitysahdin esimerkiksi poikittaiskoneisiin Audi A3/Vw Golf/Audi TT sekä Seat Leon Cupra) 1150€ <-- eli onko tuo sama kuin pro-turbon tarjoama?
Ja tuli kopioituu väärä ahdin tuolta HCS:n sivuilta, piti laittaa tämä: KKK K04 53049500001 (tulossa piakkoin päivitysahdin esimerkiksi poikittaiskoneisiin Audi A3/Vw Golf/Audi TT sekä Seat Leon Cupra) 1150€ <-- eli onko tuo sama kuin pro-turbon tarjoama?
250hv on tuolle k04-001 ahtimelle jo aika raju lukema. Tuskin on pitkäikäinen niillä tehoilla, puhumattakaan että ottaisi sillä vielä enemmän.
Jos haluat päästä yli 250hv lukemiin niin sitten pitää vaihtaa vähän muutakin kuin se ahdin. Itse hommaisin S3/TT225hv ahtimen, pakosarjan ja suuttimet. Asennus on aika pitkälti bolt-on (ahtoputkia vähän pitää askarrella itse, jos ei käytä S3:n ahtoputkia, imusarjaa ja cooleria). Lastun kanssa tuolla kokoonpanolla saanee sitten yli 250hv.
Jos haluat päästä yli 250hv lukemiin niin sitten pitää vaihtaa vähän muutakin kuin se ahdin. Itse hommaisin S3/TT225hv ahtimen, pakosarjan ja suuttimet. Asennus on aika pitkälti bolt-on (ahtoputkia vähän pitää askarrella itse, jos ei käytä S3:n ahtoputkia, imusarjaa ja cooleria). Lastun kanssa tuolla kokoonpanolla saanee sitten yli 250hv.
-
- -
eikös maailmalla ole gtrs28 upgrade kittiä 1300$ !! sisältää jäähy sekä oil punokset sekä imuilmaputki muutos palasen....
et semmoinen menee siihen sarjaan bolt on.... siinähän riittää potku lyömään etuvetosessa riittämiin sutia =)
itse päivitin kko3 sportiin ja muutos ihan kovasti huomattava vaikka täällä suomessa jotkut kertoi että kirjekuorilastulla saa saman tehon=) en uskonut enkä usko edelleen!
et semmoinen menee siihen sarjaan bolt on.... siinähän riittää potku lyömään etuvetosessa riittämiin sutia =)
itse päivitin kko3 sportiin ja muutos ihan kovasti huomattava vaikka täällä suomessa jotkut kertoi että kirjekuorilastulla saa saman tehon=) en uskonut enkä usko edelleen!
-
- -
gt2x 1300$ 937€ alle 300hp
gtrs28 1700$ 1225€ yli 300hp
sit siihen rahti ja tulli.
maksaa suomeessakin tonnikäteen fööni. Siihen matkahuolto siihen teräspunosta sit muuttelet pakoputken ostat pakosarjan =) ainiin muuttelet sit viä puhtaan ilman puolta=)
ja toki varmasti löytynee hieman edukkaamminkin
gtrs28 1700$ 1225€ yli 300hp
sit siihen rahti ja tulli.
maksaa suomeessakin tonnikäteen fööni. Siihen matkahuolto siihen teräspunosta sit muuttelet pakoputken ostat pakosarjan =) ainiin muuttelet sit viä puhtaan ilman puolta=)
ja toki varmasti löytynee hieman edukkaamminkin
Viimeksi muokannut teemuoksanen, 27.9.2007 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
"maksaa suomeessakin tonnikäteen fööni. Siihen matkahuolto siihen teräspunosta sit muuttelet pakoputken ostat pakosarjan =) ainiin muuttelet sit viä puhtaan ilman puolta=)" <-- tosta vaan sai jotenki sellasen käsityksen et tarvii vähän muokkaillakki! Mut juu mun moka =)
Onkos sulla tietoo mistä tollasen GTX ahtimen sais hommattua, joka siis sopii suoraan kiinni?
Onkos sulla tietoo mistä tollasen GTX ahtimen sais hommattua, joka siis sopii suoraan kiinni?
-
- -
-
- -
tuunattu täämäkin gt2x 1050 alkaen paikallista brittirahaa (puntaa) tekee tasan 1532€ löytyy saarelta
eu maa ei veroja mutta äkkiseltään halvempi ameriikasta tuunattua turboo
esim. ebay ameeriika on halvin paikka siellä jopa yrityksiä tai sit noita wolsu/audi tuuning pajoja ja ottaa siihen selkään se kiinan kooleri =)
eu maa ei veroja mutta äkkiseltään halvempi ameriikasta tuunattua turboo
esim. ebay ameeriika on halvin paikka siellä jopa yrityksiä tai sit noita wolsu/audi tuuning pajoja ja ottaa siihen selkään se kiinan kooleri =)
Saa olla kyllä aika tarkka noiden ahtimien kanssa, jos tilaa esim. ebay:stä noita on niin paljon erinlaisia ja sitten ei käykkään.
Tuolla 225hv malli on ihan jees. Karalla näytti olevan ainakin viimeksi hyllyssä noita metallisia 3" runkoja. Vakio on 65mm niin tuo 225hv malli on 75mm
Itse kyllä en vakiopakosarjaa käyttäisi enkä vakio intakea, mutta se vaan mun mielipide.
Tuosta teemun listasta puuttui mekaaninen tai digitaallinen ahtopaineensäädin, muuten ei saa säädettyä. Myös varmaan bypass kannattaa vaihtaa parempaan.
Tuolla 225hv malli on ihan jees. Karalla näytti olevan ainakin viimeksi hyllyssä noita metallisia 3" runkoja. Vakio on 65mm niin tuo 225hv malli on 75mm
Itse kyllä en vakiopakosarjaa käyttäisi enkä vakio intakea, mutta se vaan mun mielipide.
Tuosta teemun listasta puuttui mekaaninen tai digitaallinen ahtopaineensäädin, muuten ei saa säädettyä. Myös varmaan bypass kannattaa vaihtaa parempaan.
Tuo samcon intake ei tule sopimaan tuohon gt28rs suu aukkoon. Menee varmaan sen ahtimen imupuolen sisälle ja toi samco ei todellakaan ole mitään venyvää.
Toi intaken muutos varmaan on tuossa vakio intakessa tuo metallinen osuus?
Ei se vakiopakosarja mikään mailman mahtavin ole, mutta kyllä varmasti tuolla gt28rs riittäis. Ja niinkuin sanoin se vain mun mielipide, että en käyttäis.
Toi intaken muutos varmaan on tuossa vakio intakessa tuo metallinen osuus?
Ei se vakiopakosarja mikään mailman mahtavin ole, mutta kyllä varmasti tuolla gt28rs riittäis. Ja niinkuin sanoin se vain mun mielipide, että en käyttäis.
Niin tuota gt28rs en ole hankkimassa. Juuri siksi koska ei mene suoraan kiinni. Löysin ATP:n sivuilta suoraan käyvän ahtimen joka riittää 290hp saakka.
http://atpturbo.com/root/releases/release090105.htm
Tuolta toi Eliminator GT2X
http://atpturbo.com/root/releases/release090105.htm
Tuolta toi Eliminator GT2X
-
- -
- Viesti:
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”