Morjens,
Mulla oli Jetta -88 (1.6 EZ) "asiantuntevalla" pajalla apurungon vaihdossa. Uusi apurunko saatiin vaihdettua tilalle, mutta vähän enemmän renkaita kääntämällä kuului aika selkeä narina. Autoa nosturilla tarkastellessa heräsi epäilys että kallistuksenvakaaja olisi asennettu väärin päin. Siihen nimittäin ottaa kiinni yläpuolelta kulkeva tukivarsi, joka aiheuttaa äänen. Ohessa suttuinen kännykkäkuva. Eli kuuluisiko vakaajan tehdä mutka alaspäin, eikä ylöspäin, kuten kuvassa? Lisäksi ratti on vinossa.
Joo, ja tosiaan sama asennusmies ilmeisesti paskoi samassa rytäkässä nopeusmittarin, joka on nyt mykkä. Olisko kellään analyysejä mitä kaikkea sille on voinut tapahtua apurungon vaihdon tiimellyksessä? **ttu...
EDIT: Vien auton huomenna uudelleen pajalle, mutta jotenkin meiniki oli sen tuntuista että ffp:läisten lisävinkit olisivat tervetulleita myös heille.