T5 vaihdelaatikko T4:seen

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

valonviejä
-
Viestit: 434
Liittynyt: 22.6.2004 23:22

T5 vaihdelaatikko T4:seen

ViestiKirjoittaja valonviejä » 24.5.2007 20:50

Sattuiskos kenelläkään olemaan tietoa sopiiko T5 175hv:n manuaaliloota tän vanhan 2.5TDI:n kaveriksi? Onko jotain CAN-väylä sähköjä mahdollisesti? Entä onko näitä uusia laatikoita kukaan saanut vielä rikki?

Tuntuis olevan syytä ruveta keksimään 102hv lootan tilalle jotain vahvempaa...

pk
-
Viestit: 449
Liittynyt: 23.7.2003 11:53

ViestiKirjoittaja pk » 25.5.2007 0:35

Vaatii hieman säveltämistä. Elikkä välilaippa lohkon ja laatikon väliin, pulttijaon takia. Vetarit uusiksi. Kannakkeet uusiksi. Kepin vaijerit uusiks. Ei ole muita sähköjä manuaalissa kuin nopeustieto ja pakkivalo. Täytyy kattoa tossa huomenna tarkemmin.

Rikkinäisiä lodjoja pari kappaletta tähän mennessä tullut, enemmänkin noita vetari/kytkin/vauhtari hommia noiden R5:n kanssa.

Onkos tuollaisen T4 150hv:n laatikko kasattu samoilla sisuksilla kuin 102hv:n?

igge
-
Viestit: 73
Liittynyt: 31.8.2006 13:11

ViestiKirjoittaja igge » 25.5.2007 7:29

---Onkos tuollaisen T4 150hv:n laatikko kasattu samoilla sisuksilla kuin 102hv:n?---



Tampereen Laakkonen meinas , että kaikki on samaa ,loota , vetarit ja sun muut voimansiirron kilkkeet . Ainoastaan moottorissa on eroja. tiedä sitten , mut kytkintä myydään kumpaankin omaansa ??

valonviejä
-
Viestit: 434
Liittynyt: 22.6.2004 23:22

ViestiKirjoittaja valonviejä » 25.5.2007 17:52

151hv loota vahvempi, välitykset eri, mutta epäilen silti sen kestoa. Yksi vaihtoehto se tosin olisi.

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 25.5.2007 20:10

Saksanmaalta tuntuu löytyvän noita, ei vaan ole vielä minulle suostuneet myymään;-)

On siinä ainakin eri päädyt kuin 102hv:ssa, 150hv:sta on kuvia ja 102hv pitkä pihalla.
Siinä peltipääty ja tuossa 150hv:n kuvissa on aluminiumia, sekä vastaava vahvempi kuorirakenne kuin 02M 6-v:ssä.

valonviejä
-
Viestit: 434
Liittynyt: 22.6.2004 23:22

ViestiKirjoittaja valonviejä » 26.5.2007 7:37

Onkohan tuon 151hv:n synkroista mitään tietoa? Tässä 102hv lootassa on tosi heikot nuo ykkösen ja kakkosen synkat. Muutenhan tuo kestää mitä vaan. Tai no saattaa sieltä olla toi vaihteensiirtäjä myös poikinut, kun ykkönen ei mene päälle ollenkaan.

lurjus
-
Viestit: 647
Liittynyt: 6.8.2003 16:19

ViestiKirjoittaja lurjus » 30.5.2007 3:41

ei se varmaan lohduta, mutta kun ykönen on syncrossa (t4) niin lyhyt ja sitä pitää opetella jo tässä vaiheessa käyttämään liikkeelle lähdössä (vajaa/reippaat sata hepoa persiissä sun peliin nähden) en usko, että se teeviitosen aski kesää tekee. masentavaa...

(odotan sitä nikin lisäosaa koko ajan ja veikkaan taas, että psyykkaamalla onnistun)
montakohan kertaa pitää uudestaan lukea, että tajuaa...

Siis valkkari: 151hv syncroja on olemassa vain paperilla, siis jos tarkoitat t4 mallia.

Tareza
-
Viestit: 61
Liittynyt: 30.8.2003 17:44

ViestiKirjoittaja Tareza » 19.9.2007 23:31

Mitens, kun mua kiinnostais vääntää tohon mun 88hv hoppaan tuo 102hv:n lootkko, niin meneekö tuo 102 toosa sukkana paikoilleen tuon heiveröisemmän tilalle?

Kytkin arvelisin, että täytyy uusia?
Mitens vetarit?
Ja entäs vaihde vivustot?

Ja sitten, eikun lastua peliin...


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa