En äkkiseltään löytänyt söörtsillä vastaavaa, joten:
On tuo vm-89 kakkakuppa ollut alunperin 1.3 bensiini moottorilla, ja on muutettu imudieseliksi jokunen vuosi sitten, prosentit 24. Suunnitelmissa olis nyt muuttaa td:ksi, joko turbottaa tai sitten hankkia suoraan td tekniikka. Tarvittavat muutokset alustaan ym. on tiedossa, eli paksummat etulaikat ja 9" tehostin. Jarruista ei nykyään liene tulevan mitään kummempia rosenttimerkintöjä?
Eli onko jollakulla omakohtaisia kokemuksia vastaavan leimaan saamisesta kohtuu kustannuksin, onnistuuko ylipäänsä tuommonen? Vai joudunko tekemään takas 1.3 jotta saa prossat pois, ja sitten menemään td tekniikalla muutoskatastaan.
Turbotushan rinnastetaan koneen vaihtoon, mutta koneen vaihdosta on jo prosentit mutta vaihdetun osanhan saanee vielä vaihtaa(?)
Kiitos jo etukäteen, joka viitsii nähdä vaivaa asiani selvittämisessä.
E: tiedän,pitäisi selvittää kats.konttorilta mutta paikallinen pulju ei jostain syystä houkuta tiedustelemaan ennenkuin on faktoja latoa itsellä tiskiin,joten siksi kysyn täältä aluksi.
1.3 b -> 1.6 d -> 1.6 td
Valvoja: ffp jäsenet
http://ffp-motorsport.com/tuning/tunpics/mk2tekti.jpg
vie tuo konttorille. Siitähän ne tärkeimmät selviää
vie tuo konttorille. Siitähän ne tärkeimmät selviää
Joo olen tuossa vähän selvitelly niin pitäs tuo onnistua, tulee vaan niitä prosentteja lisää mut ei haittaa jos menee yli 35% kun enää ei tarvi sitä kanta-autotarkistusta. Ja 50 jää vielä kauas.
Kokonainen TD tekniikka tuohon tulee kuhan jostain löydän, ei ole niin hyvää vaparikonetta tähän hätään aihioksi. Eli tottapa tuosta selviää kohtuuella vaikka koko koneen vaihtaa.
Tuo eroavaisuustodistus löytyy jo valmiiks printattuna ja tärkeimmät kohdat alleviivattuna :)
Kokonainen TD tekniikka tuohon tulee kuhan jostain löydän, ei ole niin hyvää vaparikonetta tähän hätään aihioksi. Eli tottapa tuosta selviää kohtuuella vaikka koko koneen vaihtaa.
Tuo eroavaisuustodistus löytyy jo valmiiks printattuna ja tärkeimmät kohdat alleviivattuna :)
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
No joo, nyt varmaan uskallan mennä kysymään konttorilta mitä mieltä ne on asiasta :) Pitää ottaa tuo eroavuuspaperi mukaan niin eiköhän tuo selkiä niillekkin mikä on homman nimi. Ja mikäli ei onnaa niin ajellaan 100km päähän seuraavalle konttorille :D
Seuraava ropleema onki sitte halvan ja ehjän tekniikan löytäminen :D
Seuraava ropleema onki sitte halvan ja ehjän tekniikan löytäminen :D
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 70 vierailijaa