-00 passat 1.8T kone kuumenee

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

marsipan
-
Viestit: 6
Liittynyt: 14.3.2006 22:58

-00 passat 1.8T kone kuumenee

ViestiKirjoittaja marsipan » 25.4.2007 16:51

nyt olis tällänen vika autossa et kone lämpenee matka-ajossa niin paljon että ajotietokone käskee pysähtymään. termostaatin vaihdoin mutta se ei auttanut. lämmöt nousee ihan tappiin asti 130 asteeseen. koneesta ei vuoda mistään nestettä ja jäähdytin nestettä on ja tuuletin pyörii. olisko kellään ollu samaa vikaa.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 25.4.2007 17:10

Vesipumppu sökö

Pasaatti
-
Viestit: 1424
Liittynyt: 26.1.2005 22:12

ViestiKirjoittaja Pasaatti » 25.4.2007 20:04

Samanlainen yksilö tehtiin myös täälläpäin. Normi ajossa lämmöt pysy 90 hujakoilla, hiemankaan kuormittaessa meni tappiin. Ves pumppu palasina.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 25.4.2007 22:30

Oliko näissä se mittari joka ei näytä oikeata lämpötilaa vaan noin yhdeksää kymppiä aina jos lämpö on siedettävissä rajoissa?

Mik@
-
Viestit: 184
Liittynyt: 6.4.2005 20:34

ViestiKirjoittaja Mik@ » 25.4.2007 22:54

Juup...mulla sama homma viime kesänä eli normiajossa(jopa kaupunkiajossa) lämpötila ok,mut maantienpäällä alkoi lämmöt nousemaan punaselle.Itsekkin ihmettelin,kun yleensä,jos esim. joissakin omissa vanhoissa rotteloissa termariongelmia/muita lämpö ongelmia käyttäytyy ihan päin vastoin eli maantiellä viima jäähdyttää ja pysyi jotenkuten siedettävissä lämmöt,mut kaupunkissa paisuntasäiliö jo röyhtäilee vedet ulos.Mulla oli tosiaankin kilsoja autossa (Golf IV GTI)vasta pikkasen päälle 40000tkm ja vesipumpun vesipyörä oli irronnut/halki pumpun akselista,johon se oli prässätty-->uus pumppu ja taas oli lämmöt ok..onneksi ei päässyt keittämään.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa