eli w-twin ja 904 kuutiota tuli hankittua. Viisaammat neuvoo, eli:
-Haluaisin kuulalaakeri ahtimen, joka tuottaa ahdon 98mm* 68mm tasollle. Kierroksille +1500rpm. Mielellään sieltä alhaalta, koska ensimmäisen kesän aion ajella ihan vakiomopolla?
TDIfreak ja valonviejä herätys, kiitos!!!
900 kuutiota ja ruisku
Valvoja: ffp jäsenet
En kyllä ollut kumpikaan edellämainituista henkilöistä, mut vastattas silti. Garretin GT-sarjasta saattas löytyä kriteerisi täyttävä ahdin, se että kuinka sen kans sitten käy kun lurjusmaiset sarvet kasvaa sisuskalujen vahvistuksien jälkeen ja haluat lisää mättöä ulos ylhäältä.
Mut kuulis-Garretithan on ihan herkkiä spoolaamaan, vois se vaikka pelatakki.
edit, lisäksi tutustuisin Evo 9 mallin vakiotursakseen, niitä saattas saada jopa ihan edullisesti. Riittää aika moneen hevosvoimaan.
Mut kuulis-Garretithan on ihan herkkiä spoolaamaan, vois se vaikka pelatakki.
edit, lisäksi tutustuisin Evo 9 mallin vakiotursakseen, niitä saattas saada jopa ihan edullisesti. Riittää aika moneen hevosvoimaan.
Varmaan kannattaisi katsella tuolta GT-sarjan alapäästä, eli GT12-GT22
[Viisastelu] Ducatissa ei ole V-moottori vaan L-moottori koska toinen pytty on vaakatasossa ja toinen pystyssä, ainakin Ducatin brosyyriin oli joskus merkitty näin :) [/viisastelu]
Enemmän mua kiinnostaa miten kaksi sylinteriä saadaan W-muotoon.
[Viisastelu] Ducatissa ei ole V-moottori vaan L-moottori koska toinen pytty on vaakatasossa ja toinen pystyssä, ainakin Ducatin brosyyriin oli joskus merkitty näin :) [/viisastelu]
Enemmän mua kiinnostaa miten kaksi sylinteriä saadaan W-muotoon.
Gidoos kaikille.
Garrettin pienimpiä olen tuossa katsellut ja saanut privana muutaman kiinnostavan ehdokkaankin. Lisää saa tulla jos kiinnostavia ahtimia roikkuu hyllyssä.
Joo ja onhan se tosiaan L-kakkonen ja alikokoinenkin vielä =)
Tarkoitus ei ole hakea huipputehoa, vaan alhaalta lähtevää vääntöä. Tälle kesälle en aio konetta purkaa ja vakiohilppein sen pitäisi kestää hetkellisesti 07-08 ahto, mutta maltillisessa 05 aion pysyä. (saattaa olla että täyskaasulla kone leipoo kiinni tai kampura antaa periksi tai etc etc, jos paineet on liian suuret.
kyllä kevyt pyörä liikkuu jo 135-145hv:n turvin iloisesti.
Mutta lisää yhteyksiä pienten ahtimien myyjiltä. Saa olla vesijäähdytykselläkin.
Garrettin pienimpiä olen tuossa katsellut ja saanut privana muutaman kiinnostavan ehdokkaankin. Lisää saa tulla jos kiinnostavia ahtimia roikkuu hyllyssä.
Joo ja onhan se tosiaan L-kakkonen ja alikokoinenkin vielä =)
Tarkoitus ei ole hakea huipputehoa, vaan alhaalta lähtevää vääntöä. Tälle kesälle en aio konetta purkaa ja vakiohilppein sen pitäisi kestää hetkellisesti 07-08 ahto, mutta maltillisessa 05 aion pysyä. (saattaa olla että täyskaasulla kone leipoo kiinni tai kampura antaa periksi tai etc etc, jos paineet on liian suuret.
kyllä kevyt pyörä liikkuu jo 135-145hv:n turvin iloisesti.
Mutta lisää yhteyksiä pienten ahtimien myyjiltä. Saa olla vesijäähdytykselläkin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”