ei löydy koodille merkitystä. kyseessä vanha
(-94) passatti climatronic automaatti ilmastoinnilla.
EI ole econ nappia.
kylmän tulo loppunut ,, viimeset 4 vuotta toiminut ok.
eli täyttöön menossa. toissa päivänä teki tempun,
alkoi vilkuttaa säädin paneelissa kaikkia merkkejä, käynnistyksessä, n15 sec ja sit näyttää ja toimii normaalisti. samalla loppui myös lämpimän ilman tulo,, eli työntää (erillisen) mittarin mukaan aika tarkkaan 21 C ilmaa,, ei kylmempää tai kuumempaa :(
säädöt toimii,, puhaltimet toimii,, letkut lämpiää,,ym.
piiitkän surffauksen johdosta löytyy taulusta nyt vika koodi. auto käynnissä, lämppärin sammutus ja vikakoodin luku päälle painamalla OFF ja +(lämmitys)
antaa koodin 4122 00. seuraava koodi 0000 00, jälkimmäinen tarkoittaa että ei enempää koodeja,
mutta mitä meinaa edellinen koodi.
ainetäyttöön menossa ens viikolla että sitten korjataan,,jos ei ala pelaamaan. koodi merkitys olisi kiva tietää??
koodien resetoinnin jälkeen antaa saman hetken päästä.
climatronic koodi 4122
Valvoja: ffp jäsenet
tarkennusta
joo, tuon koodin merkitys lähinnä kiinnostaa, ja ihmetyttää tuo miksi lämpöisen tulo loppui. mikä siihen vaikuttaa? muuten kampe toimii hienosti.
eli nyt työntää vain haaleaa ,, n 22 c lämpöä ,, ei enempää tai vähempää.
varmaankaan kompura ei pyöri koska kylmä aineet vähissä, ja on täyttöön kyllä menossa. kun täyttö tehty toivon jonkun anturin ymmärtävän jotain.
tämä on ns. vanhan mallinen climatronic, koska tuota econ nappia ei taulussa ole.
ja vika koodit mitä siitä saa on erilaiset uudempiin verrattuna,,luulen , en tiedä.
ainenkaan uudempien vika koodi numerot ei täsmää mitenkään?
minkälaisia arvoja (ohmia) pitäisi löytyä tuosta moottorin lämpötunnistimesta
(näkyy keltainen rengas) varmaan jonkun verran toimii kun kampe ei käynnisty jos piuha irti :) tunnistimia yksi kpl, 4 johtoinen liitin.
ja toinen tunnistin on sisäkennolta tulevassa paluu (tai poisto) letkussa.
2 nap liitin,, jonka johto menee akun alta ilmeisesti kajuuttaan. voltteja tulee liittimeen ,, oliko 5v ja toinen 10 volt. paljonko tuosta tunnistimesta pitäisi saada mitattua ohmia.
eli nyt työntää vain haaleaa ,, n 22 c lämpöä ,, ei enempää tai vähempää.
varmaankaan kompura ei pyöri koska kylmä aineet vähissä, ja on täyttöön kyllä menossa. kun täyttö tehty toivon jonkun anturin ymmärtävän jotain.
tämä on ns. vanhan mallinen climatronic, koska tuota econ nappia ei taulussa ole.
ja vika koodit mitä siitä saa on erilaiset uudempiin verrattuna,,luulen , en tiedä.
ainenkaan uudempien vika koodi numerot ei täsmää mitenkään?
minkälaisia arvoja (ohmia) pitäisi löytyä tuosta moottorin lämpötunnistimesta
(näkyy keltainen rengas) varmaan jonkun verran toimii kun kampe ei käynnisty jos piuha irti :) tunnistimia yksi kpl, 4 johtoinen liitin.
ja toinen tunnistin on sisäkennolta tulevassa paluu (tai poisto) letkussa.
2 nap liitin,, jonka johto menee akun alta ilmeisesti kajuuttaan. voltteja tulee liittimeen ,, oliko 5v ja toinen 10 volt. paljonko tuosta tunnistimesta pitäisi saada mitattua ohmia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa