Eli tuossa tänä aamuna starttasin auton käyntiin ja annoin seistä 10-15min. Lähdin sitten ajamaan ja ensimmäisen 5 metrin aikana kuului ensin POKS ja samantien rupesi tulemaan ihan älyttömästi pahanhajuista savua/höyryä sisälle.
Äsken kävin starttaamassa ja jätin taas seisomaan 15 minuutiksi. Huomasin että CD-soitin oli ollut aamusta asti 'päällä' niin että näytössä paloi valot mutta mikään muu kuin eject ei toiminut. Ja tällä kertaa sisällä oli vain hieman palaneen hajua. Kun sen 15 minuutin päästä tarkastin tilannetta, niin joku hälytysäänen tapainen vinkui siellä :?
Irroitin sitten tuon CD-soittimen ja starttasin taas. Auto lähti käyntiin ja sisälle puski taas savua todenteolla. Konepellin alla ei mitään epäilyttävää näkynyt auton ollessa käynnissä. Ja kun sammutin auton, ei se tahtonut sammua vaan paukutteli lähes sattumanvaraisesti ~10s ajan.
Tosiaan, cd-soitin oli lähes läpimärkä kun sen poistin sieltä :p
Mikä vika? Höyryä tulee sisälle
Valvoja: ffp jäsenet
Mikä vika? Höyryä tulee sisälle
Viimeksi muokannut Tekno, 1.2.2008 13:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Oireet viittaa kyllä väkevästi lämppärin kennon porsimiseen. No, se on halpa ja simppeli vaihtaa. Tuo jälkikäynti kuulostaa kyllä tosi pahalle. Jos käydä poksuttelee luokkaa 10 sekuntia niin sylinteriputkien pitää olla todella kuumia. Saattaapi olla että vaihtoon menee muutakin kuin kansipahvi.
Raporttia vaan tänne, kun saat vauriot selville.
Raporttia vaan tänne, kun saat vauriot selville.
Kojelauta pois, ja kenno melkeen näkyykin. mulla vaihtoon meni öpaut 3-4 tuntia parkkipaikalla, ekakertalaisena ;)
Noilla ohjeilla:
http://ffp-motorsport.com/tuning/mk2kenno.php
Noilla ohjeilla:
http://ffp-motorsport.com/tuning/mk2kenno.php
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa