1.8 jetan kierrokset
Valvoja: ffp jäsenet
1.8 jetan kierrokset
mitäs tollasen 1.8 vm,88 (kaasari) jetan pitäis kiertää vakiona.5000 ottaa vaivasesti kun kolmosvaihteella hiillostaa.jako on katsottu sytkä säädetty testaamalla kaasarin letkut tarkistettu tulpat vaihdettu jonka jälkeen tuli jälkikäyntiä,muuten vääntää ihan ok.sit vaihdoin virinokan ja säädettävän nokkapyörän ei ollu kierroksiin mitään vaikutusta no vääntöö vähä hävis.sitäkin on nyt ruuvattu suuntaan jos toiseen.peltisarjan laitan kunhan saan revittyä sen toisesta autosta.jos se sit alkas kiertää paremmin.. noi samat osat oli 1.6 jetassa ja se kierti kyllä 7500 helposti.. vähä ihmetyttää.. kertokaas jotai vinkkejä..niin ja mitäs on ne ihme pallukat mitä on kaasarin ja sytkän alipaineletkuissa pitäiskö niistä mennä ilma helpostikkin läpi kun ei puhaltamalla ainakaa menny kokeilin kyllä ilman niitäkin ei vaikutusta mihinkään..
tota kurkkua ei ole tullu katottua.täytyy huomenna kattoo se.mut toimiskohan se noinkaan hyvin jos se ei aukeis.käyntiin lähtee ihan ok joskus vähä sahuuttaa ja tyhjää käy hyvin. kiihtyvyys on sellainen tappavan tasainen ei yritä ottaa minkäänlaisia tehopiikkejä.ja sit jos lyö kaasun pohjaa niin ikäänkuin hyytyis vähän löysää kaasua nii alkaa taas kiihtyy paremmin..
no nyt selvis jotai unohdin laittaa venakopan päällä olevan mikälie huohotin letkun paikoilleen nii tuli kummasti vetoja lisää.ja kaasari heiluu suuntaan jos toiseen pitänee vaihtaa se tiiviste sinne jos se auttais näytti aika murtuneeltakin..on se näemmä öljyäkin syöny melkolailla mut tulpat on kyl ihan hyvän näköiset eikä auto savuttakaa en tiiä minne nekin sit katoo...
niin ne on sellaisia muovisia pötkylöitä olikohan musta keltainen ja musta punainen.en nyt ihan tarkkaan värejä muista.mut virranjakajan vieressä alipaine letkussa on sellainen ja kaasarilla toinen aikaisemmassa autossa noita ei ollut niin siksi vähä ihmettelen ei ole kameraa niin ei onnistu kuvaa laittaan.
juu kattelin tos huviks taas kaikki ajoitusmerkit kohilleen kaikki täsmää muuten paitsi virranjakajan merkki mikä heittää melkoisesti. jos sen kääntää kohilleen niin auto juuri ja juuri jaksaa käydä ja sit kun se käännetään siihen missä käy kunnolla niin tulee pirusti nakutusta. mikäs tässä nyt mättää...
Se klassinen, eli joku on hihnanvaihdon yhteydessä jättänyt apuakselin pistämättä merkkeihinsä. Sen asennolla ei oikeastaan ole mitään väliä, mutta sytkä pitää vaan laittaa ajoituslampulla kohdalleen. Riittää, että hihnapyörien merkit on kohdallaan (katsoitko venakopan irroittamalla että nokka-akselin merkki on kannen tasalla ja sieltä vaihteiston päästä propun alta vauhtipyörän merkistä, ne on tarkimmat).
Omassa Golfissa ei ole kyllä mitään palluroita alipaineletkuissa, en tiedä onko ollutkaan.
Omassa Golfissa ei ole kyllä mitään palluroita alipaineletkuissa, en tiedä onko ollutkaan.
Viimeksi muokannut taggis, 26.1.2007 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos se on rikki niin tyhjäkäynti on melko huonoa, vaikka olisi syttyennakko kohillaan.
Ja siis testatahan voi esim pistämällä koneen tyhjäkäynnille ja ottamalla letkun irti.
Eihän virranjakajan alipainesäädin vaikuta tyhjäkäyntiin mitenkään. Se säätää ennakkoa kierrosten mukaan.
Tyhjäkäynnillä jos sen alipaineletkun nappaa irti tulppaamatta niin tietenkin käynti huononee.
katoin yläkuolokohdan merkin mikä oli kyl vähä epäselvää mut olettasin et se on sen loven oikeallapuolella oleva merkki ja sit kiilapyörän/apuakselin merkit kohakkain ja nokan merkki kannen tasalle en irroittanut venakoppaa mut sen jakohihnan suojapellin irroitin.. kyllä sen noilla käymään saa syttyä pyörittelemällä mut alkaa se kilkatus kuuluun sit koneesta. niin ja siinä on se jyrkempi nokka et voisko olla ettei se toimi vakiomerkkien mukaan..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa