Hydrauliset nokka-akselit ahdetuissa koneissa

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

gryger
-
Viestit: 628
Liittynyt: 6.5.2005 12:39

Hydrauliset nokka-akselit ahdetuissa koneissa

ViestiKirjoittaja gryger » 1.1.2007 21:03

Minkälaisia käyttökokemuksia hydenokista joissa nostoa ja asteita vakiota enemmän.

Tuliko toivottu lisä koneen toimintaan.

8v portattuun kanteen siis nokkaa haetaan.Venttiilit vakiokokoiset.

Mitenkä Geen vakionokka toimii pakokaasuahtimen kanssa.

Schrikin nokista kokemuksia???

Dynokäppyrät tervetulleita

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 2.1.2007 22:06

G60 vakionokka turbon kanssa toimi kait hyvin. Vaikee sanoo, ku oli sillo muussa setupis aika paljo sanomista. Eiköhän se ole ihan sopivan miedohko nokka turbokäyttöön.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 3.1.2007 15:17

Remmiahdetun koneen nokan overlappi on vaparin ja turbon välistä, eli toimii vallan hyvin. Vakiopeliinhän liian iso overlappi, mutta epäilisin että pikkivirikoneeseen jo vallan mainio.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 27 vierailijaa