Veli on laittamassa '97 Ventoonsa 60/40-alustasarjaa.
Mitenkäs tuon katsastamisen kanssa kun maksimi madallus 51mm.
Käsittääksesi tuossa vuosimallissa vaaditaan mm. tuv-hyväksyntä paperi => paperissa lukee madalluksen määrä.
Veljellä oli edellisessä autossa ('90 Jetta) Weitec 60/40-alusta. Meni aika tarkalle että sai muutoskatsastettua tuolla alustalla, alkoi katsastusmies selittää että auto on liikaa madallettu.
Miten te olette hoitaneet vuosi/muutoskatsastukset yli 60mm madalluksella?
Yli 60mm madalluksen muutoskatsastaminen
Valvoja: ffp jäsenet
molemmissa (omassa ja veljen) katsastuksissa alustasta on pitänyt näyttää tuv paperit. kaikki muukin on tarkistettu mitkä pitää. omassa kattoivat vielä aika ylllättävän tarkkaan kun katsastin samalla isommat kumit ja vanteet. maavaraa se ei muistaakseni alkanut mittaamaan kun se noin 8 cm korkea (toisella asemalla kysytty eri yhteydessä) kevennin hujahti kiltisti alta. maavaraa ei myöskään merkitty papereihin, vain pyörännapa-kaari välit.
ja tosiaan vaikka alusta on yli 50 pusottava niin tuv paperissa on merkitty silti näköjään vaan 50mm. kätevää. Kannattaa tosiaan olla kaikki tarvittavat paperit ja muut kunnossa niin eipä tule sanomista. ite annoin katsarille kaikki paperit saman tien kouraan.
ja tosiaan vaikka alusta on yli 50 pusottava niin tuv paperissa on merkitty silti näköjään vaan 50mm. kätevää. Kannattaa tosiaan olla kaikki tarvittavat paperit ja muut kunnossa niin eipä tule sanomista. ite annoin katsarille kaikki paperit saman tien kouraan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa