Mitkäs versiot katsotaan kuuluvan samaan mallisarjaan kakkoskoppaisen Syncro golffin kanssa? Ilmeisesti G60 on mallisarjan tehokkain? Mutta tuo Limited Edition ei, valmistusmäärän vähyyden takia? Olenko oikeassa?
Mikäli G60 on tehokkain malli, onko kellään kys.auton mitään virallista vertailutodistusta? Kun ei tunnu herra Hayneskaan ottaneensa autoa korjausoppaisiinsa (ainakaan normi syncroa ei tunnu löytyvän korjausoppaista).
Kysytään nyt ensin täältä ettei kellään vw maaantuonissa mene hermot jatkuvien kysyjien takia :)
mk2 syncro golffin vertailumallit
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 21
- Liittynyt: 30.8.2006 23:18
Löyty joo. Hyvä kun muistutin voisin editoida sitä ilmoitusta että ostettu on. Löyty alle 7/87 et ei tarvi laittaa ees kattia. Turhaa painoa :)
Mahtaisko aken veijareille kelvata normi taka-akseli tee-se-itse levy virityksella ja paksummalla vakaajalla. Vaikkakin siinä ei mitään järkeä ole, ennemmin luottaisin tehtaan rumpuihin saatikka kylänmiehen levyjarruihin.
No pitää nyt vielä tutkia tilannetta että mitä ne oikeasti vaativat. Tänään oli tuomio että laatikko pitää vastata sitä g60:n laatikkoa (sikäli mikäli nyt tuo on se ns. tehokkain saman mallisarjan malli) etu- ja takaperä sekä jarrut olka-akselineen plus tukivarsineen.
Ja vaikkein niissä mitään eroa olisikaan niin kaikki pitää pystyä todistamaan. Masentavaa :( Sinäänsä perus juttuja, mutta elin siinä uskossa ettei mallisarjaan lasketa omaa ajoneuvoa uudempia vehkeitä ... virhe.
Mahtaisko aken veijareille kelvata normi taka-akseli tee-se-itse levy virityksella ja paksummalla vakaajalla. Vaikkakin siinä ei mitään järkeä ole, ennemmin luottaisin tehtaan rumpuihin saatikka kylänmiehen levyjarruihin.
No pitää nyt vielä tutkia tilannetta että mitä ne oikeasti vaativat. Tänään oli tuomio että laatikko pitää vastata sitä g60:n laatikkoa (sikäli mikäli nyt tuo on se ns. tehokkain saman mallisarjan malli) etu- ja takaperä sekä jarrut olka-akselineen plus tukivarsineen.
Ja vaikkein niissä mitään eroa olisikaan niin kaikki pitää pystyä todistamaan. Masentavaa :( Sinäänsä perus juttuja, mutta elin siinä uskossa ettei mallisarjaan lasketa omaa ajoneuvoa uudempia vehkeitä ... virhe.
Vaihda konttoria. Turhat kyselyt pois ja tyhmänä konttorille. Toi jarru asia on se mihin ne kiinnittää huomiota. Levyistä löytyy tarvittavat sentit ja tehoista on dokumentti, niin asia on kunnossa. Mä väitän, että harvassa(jos ees on) on ne inssit, jotka tohon laatikko asiaan takertuu. Sää saat vaihtaa koko voimansiirron joka nippeliä myöten ja todennäkösesti turhaan, jos liikaa kuuntelet niiden hölinöitä. Mää kyselin aikoinaan turbotukseen liittyviä juttuja paikalliselta konttorilta ja ne kaks päivää soitteli AKE:lle ja kyseli niiltä ohjeita. Sain niin epämääräisen vastauksen, et vaihdoin suosiolla konttorille, jossa asioista oltiin/ei oltu perillä.
Edit: Ja missä esim. tukivarsissa lukee mistä autosta ne on? Samoja ne on joka vehkeessä. Esim g60 apurunko on eri valmistenumerolla, koska siiheen on pultattu joku viidenkilon lyijymöykky... Samaa prässättyä peltiä se muuten on.
Edit: Ja missä esim. tukivarsissa lukee mistä autosta ne on? Samoja ne on joka vehkeessä. Esim g60 apurunko on eri valmistenumerolla, koska siiheen on pultattu joku viidenkilon lyijymöykky... Samaa prässättyä peltiä se muuten on.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa