Kysymyksiä:
1. Tarvin isomman tuoton mersun W201 230E 8V KE-jettiin. Riittääkö jos vaihdan nelireikäisen tilalle sellaisen jossa on kuusi reikää ja vain tulppaan 2 reikää kiinni (Esim audi. 100 5syl. koneesta, K-jet valmiiksi tulpattu 1)?
2. Varmaan sitten tarvii myös isomman ilmamäärämittarin, mistäs sellaisen voisi ottaa?
3. Onnistuuko tuo vaihto ihan noinvain ruuvata isompi osa entisen tilalle, bolt-on, ilman kummempia modifikaatioita?
Suuttimet ajattelin ottaa vanhasta mersun V8 koneesta, esim. 450SE. Tarkoituksena on ahtaa auto. Eli vanhasta Saabista turbo löytyis.
Kaikki tollaset osathan multa tuolta romikselta löytyy, joten älkää ehdotelko mitään megasquirttia jne. haitekkiä...
KE-Jettiin suurempi määräjakaja
Valvoja: ffp jäsenet
KE-Jettiin suurempi määräjakaja
Viimeksi muokannut Sergey, 17.8.2006 16:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
5 sylinteristen turbomallien määränjakaja voi virrata hivenen enempi kuin tuo mersun vakio mutta ei silläkään paljoa yli 200 hepan mennä. Etsi vaikka 6 sylinterisen jakaja ja laita pari suutinta putkeen ennen kaasuläppää. K-jetissä suuttimet ei vaikuta polttoainemäärään, ainoastaan sen sumuttumiseen joten jos alkuperäiset suuttimet on ehjät ei niitä hyödytä vaihtaa.
PS: olis joutilaana tuommoisen V8 mersun K-jetti.
PS: olis joutilaana tuommoisen V8 mersun K-jetti.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa