mk2 golf tehot hukassa

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

mk2 golf tehot hukassa

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 26.7.2006 19:24

mikähän on vikana, kun -86 mk2 golffi ei jaksa kulkea kunnolla ja nykii. käyntiäänikin on semmoinen pörisevä. menee kaasupohjassa 100km/h :D välillä auto kuitenkin pelaa normaalisti ja kulkee kuten pitääkin. silloin kun tehoja ei ole, niin lämmöt ei nouse kuin max 1/4 mittarista. ja kun tehot ovat tallella, niin mittari on puolessa välissä. olipa sekavasti kerrottu, mutta koittakaa saada selvää. onko tuolla moottorin lämpötilalla jotain tekemistä tehottomuuden kanssa? mistähän sitä alkaisi etsimään vikaa?

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 27.7.2006 18:53

eikö kukaan tiedä mistä alkaa etsimään vikaa?

-Onze-
-
Viestit: 583
Liittynyt: 21.4.2005 18:40

ViestiKirjoittaja -Onze- » 28.7.2006 6:34

kaasarista vois lähtee etsimään...

Tutustu tuohon syventävään aiheeseen http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=46486

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 28.7.2006 10:59

Lisäksi kannattanee tarkistaa pari muutakin seikkaa:
- Sytkän alipainesäädön toimivuus ja sytytyksen ajoitus
- Sähkökytkennät, maadoitukset konehuoneesta
- Tarkista, ettei pakoputki ole tukossa (ei ole vitsi, koettu on)

VW-nisti90
-
Viestit: 16
Liittynyt: 29.6.2006 8:00

ViestiKirjoittaja VW-nisti90 » 28.7.2006 11:18

Pakosarja saattaa olla tukossa. Itsellä oli yhdessä Golfissa.

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 29.7.2006 10:52

kattelin noita kaasarin letkuja, ja en löytänyt ainakaan isompia halkeamia. pitää vaihtaa kaikki letkut varalta uusiin. ja kokeilin säätää sytkää -> ei vaikutusta. nyt lämmöt eivät nouse ollenkaan, ja lämpötilan varoitus led vilkkuu koko ajan. pitää alkaa tutkimaan tuo pakosarja, ja putki.

qsisto
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 26.4.2006 10:57

ViestiKirjoittaja qsisto » 10.10.2006 21:22

Oman '86 Poloni loistavasti toimineessa koneessa alko tyhjäkäynti vähän täristämään, säädettiin ja säädettiin, eipä hirveästi parantunut. Kone kävi suhteellisen kylmänä ja sitten katosi tehot korkeilta kierroksilta sekä samaan tapaan kaasu pohjassa kulki vain 100 km/h.. totuus oli että kone oli mysteerisesti syöpynyt sisältä paskaksi ja ohivuotoa oli vaikka muille jakaa.. Se oli sen koneen loppu.

Eipä kai tilanne itselläsi niin paha jos välillä toimii kuten pitää..?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa