Tekisi mieleni vaihtaa kulkineeseeni ainakin uusi lastu ja pienempi ahdinpyörä, koska kaverien 525:t ovat alkaneet hyppiä silmille. :)
Vaihtoehtoja tuntuu löytyvän vaikka kuinka, mutta ongelma on lähinnä lastun asennuksessa, koska siitä minulla ei ole minkäänlaista kokemusta. Kysynkin siis että toimiiko homma nimen omaan noin kuin sivuilta löytyvässä 1.8T Passatin chippauksessa, eli "vaihdetaan lastu ja se on siinä", vai täytyykö autoa ajaa sata kertaa penkissä ennen ja jälkeen sa säätää kaikenmaailman arvoja, jolloin hinta nousee pilviin (omasta näkökulmasta)?
Tarkoitan tässä sitä että n. 30hv lisää maksaa (lastu, ahdin pyörä + tkulut) ~200e, mutta sitten sen penkityksen jälkeen hinta onkin yli tonnin. En tiedä ymmärtääkö tästä mitään kun on valvottu yö takana. Lähinnä olen katsellut seuraavia vaihtoehtoja, kummastakin Leistungskit1:
http://www.slstuning.de/g_lader/g40/kits/index.php
http://www.rp-motorsport.de/glader/g40- ... skit-1.htm
G40 lastun vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.mdcomprex.com/ Saattaisi löytyä näppärästi pienempi ahdinpyörä ja lastu, sekä asiantuntemusta G-laadereista.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa