4-lovisen automaatin "säätäminen"

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

passatpwd
-
Viestit: 110
Liittynyt: 25.10.2005 14:56

4-lovisen automaatin "säätäminen"

ViestiKirjoittaja passatpwd » 7.5.2006 17:09

eli olen kuullut että tätä yllä mainittua laatikkoa voi "kiristää", mutta kuinkas tämä tapahtuu ja kuinka vaikuttaa laatikon ikään(nyt 200tkm ajettu) meinaan vaan jos luvassa "kiristämisen jälkeen" laatikko kauppoja taitaa jäädä kiristämättä=) yritin kyllä searchilla jotain ettiä, mutta en oikein löytänyt, vika voi toki olla minussakin, että anteeksi jos nyt olen jotain loukannut kysymällä samaa asiaa uudelleen. kiitos ja kumarrus

bigbear
-
Viestit: 669
Liittynyt: 7.8.2003 13:27

ViestiKirjoittaja bigbear » 8.5.2006 10:24

Tuli "kiristeltyä" 4v laatikkoa , kesti hyvin vuoden kunnes nousseet paineet rikkoivat laatikon. Yksi holkki vain irtosi ,mutta kustannuksia tuli 2200€ edestä...

passatpwd
-
Viestit: 110
Liittynyt: 25.10.2005 14:56

ViestiKirjoittaja passatpwd » 11.5.2006 20:58

paljonko oli laatikolla ajettu kun "antautui" ajattelin vaan kun omalla tulee 200tkm kohta täyteen, että kannattaako unohtaa tuo lastuttaminen, tms. virittäminen, sen verran vähän tulee loppujenlopuksi vedätettyä, että en kyllä ala tähän uutta laatikkoa ostamaan noiden ylimääräisten tehojen takia.

Passat31
-
Viestit: 195
Liittynyt: 27.7.2003 17:50

ViestiKirjoittaja Passat31 » 11.5.2006 23:46

ei kannata viritellä, hajoaa vaan vehkeet. ite ajelin 430tkm ajetulla automaatilla isojen suuttimien kans 40tkm, ilman ongelmia, tosin kulumisen merkkejä laatikossa oli mutta toimii edelleenkin.

bigbear
-
Viestit: 669
Liittynyt: 7.8.2003 13:27

ViestiKirjoittaja bigbear » 12.5.2006 9:15

Laatikolla oli ajeltu 230tkm.

Suurta eroa ei saatu aikaiseksi, mutta paremmin sillä sai vääntöä hyödynnettyä.

DSG on varmaan oikea automaatti dieselille..


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa