Caddyyn 5vaihdetta -86 Jetasta. Asennuksesta kokemuksia?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Jko
-
Viestit: 86
Liittynyt: 25.4.2004 22:50

Caddyyn 5vaihdetta -86 Jetasta. Asennuksesta kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Jko » 8.1.2006 20:52

Caddyyn 5vaihdetta -86 Jetasta. Asennuksesta kokemuksia?

Millainen taka tuenta?
Vaihdevivustot?
Mitä muuta huomioitavaa?
Ja jos omia patentteja joutuu tekemään, nii oisko kuvia?

kuvia--->[email protected]
Viimeksi muokannut Jko, 8.1.2006 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

lape85
-
Viestit: 506
Liittynyt: 29.7.2003 14:46

ViestiKirjoittaja lape85 » 8.1.2006 20:57

muistaakseen vaihdelaatikon päässä olevan korvakon joutuu muuttamaan. vivusto on hankalin saada toimimaan ku ei kepissä meinaa riittää vara.

Jko
-
Viestit: 86
Liittynyt: 25.4.2004 22:50

ViestiKirjoittaja Jko » 8.1.2006 21:15

muistaakseen vaihdelaatikon päässä olevan korvakon joutuu muuttamaan.


Oisko kuvia tuosta? Voiko vanhoista osista soveltaa. Mulla on molempien autojen osat käytettävissä.

Sakke
-
Viestit: 833
Liittynyt: 28.8.2003 10:08

ViestiKirjoittaja Sakke » 8.1.2006 21:28

Ei oo paha homma jos on hitsikone ja vähän rautaa nurkissa. Vivuston saa toimiin ku pidentää sitä pystylaattaa muistaakseni 1.5 cm.mut sen voin mitat ens viikol paljonko pituutta piti saada lisää.

Jko
-
Viestit: 86
Liittynyt: 25.4.2004 22:50

ViestiKirjoittaja Jko » 21.1.2006 23:14

n.1,5cm ku jatkoi sitä pystylattaa niin alkoi vaihteet toimimaan. Ja uudet muovi vivustot kannattee vaihtaa myös.
Vaihdelaatikon päästä akun alle tulevaa kiinikettä joutui muuttamaan.
Pienien säätö töiden jälkeen alkoi toimimaan loistavasti.

jake.78
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 9.5.2006 13:53

ViestiKirjoittaja jake.78 » 5.6.2006 13:31

Viimeviikolla vaihdoin Jetan laatikon Caddyyn.

Seuraavat hommat jouduin tekemään:

1. Vaihdelaatikon kannatin korvakko
2. Vivut, lyhempi ja pitempi sekä "vaihteenvalitsin" uusiksi => erimittaiset kuin nelilovisessa.

"vaihteenvalitsin" vipu, jota ollaan pystylaataksi nimitetty on 5 cm pitenpi kuin alkuperäinen 4 lovissa.

Vaihteet sain toimimaan aika kivuttomasti.

T:Jari

[email protected]

Janne_P
-
Viestit: 329
Liittynyt: 6.6.2006 21:56

ViestiKirjoittaja Janne_P » 19.6.2006 13:41

Eihän "kukaan koskaan ikinä" ole noiden vipujen modaamisesta kuvia ottanut ?

Jos on kuvia, niin ilmoittakaa saatte spostiosoitteen kuvien lähettämiseksi, kiitos.

Minkätyyppisiä laatikoita kansalaiset on muuten Caddyyn pultanneet ?

diese-listi
-
Viestit: 494
Liittynyt: 2.7.2004 3:59

ViestiKirjoittaja diese-listi » 18.12.2006 14:51

Tarvis tosiaan tietoa/kuvia tuosta vaihteiston kannakkeesta... Ostin projekti caddyn johon laitettu 5-lovinen paikoilleen mut puuttuu kannake vaihteiston päältä. Vaihdevivustoa kans pitää mulkata...

Jos jollain sattuu olemaan ylimääräsenä tuo kannake valmiina niin oisin kiinnostunut... Koska ei oo etes sitä nelivaihteisen kannaketta tallesa...

tppkk
-
Viestit: 122
Liittynyt: 15.1.2006 10:38

ViestiKirjoittaja tppkk » 18.12.2006 17:46

ykköskoppasen golffin tai jetan kannake joltaki niitä luulis olevan,itsellä meni parituntia sitten laatikon mukana.

sam74
-
Viestit: 363
Liittynyt: 6.12.2006 11:55

ViestiKirjoittaja sam74 » 30.12.2006 7:31

tuli tossa tapaninpäivänä vaihdettua -89 caddyyni 5-vaihteinen loota.... kannakkeen joka on akun alla jouduin muuttamaan,laatikko oli turbo diesel golffista... käytin golffin laatikon kannakkeesta lootaan kiinni tulevan pään ja hitsasin siihen caddyn kiinnikkeen.... tuli ihan toimiva...vivustoa en kyllä joutunut hitsailemaan mitään lisää,vaihdoin vaan kepin alapäähän uudet puslat ja sain säädettyä vaihteet kohdalleen.... on vaan vähän pitkät välitykset,täytyy varmaan laittaa turbo kylkeen että jaksaa mennä vitosella loppuun....:)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa