Ajattelin tuossa keväällä laittaa Ventooni Eibachin Sportlinen.
Onkos käyttökokemuksia moisesta sarjasta?
Pitäisikö uusia samalla iskaritkin? Vanhoilla ajettu n. 30 000 kilometriä.
Mites eroaa siitä Pro-kitistä, ilmeisesti vähän jäykempi.
Lisäksi on usein keskusteltu Venton perän laahaamisesta, niin kannattaisiko hankkia tuo Sportline 50/30 madalluksella... Saakos sitä tuolla madalluksella.
Alle tulisi 16" alut...
Olisin vastauksista kiitollinen...
Ventoon Eibach
Valvoja: ffp jäsenet
eikös sportline madalla keulaa enemmän kun perää, pro-kit madaltaa keulaa ja perää samanverran.. ittelläni on nyt ollu n 3kk eibach pro-kit&konin iskarit, hyvä paketti oon ihan tyytyväinen, tosin keula sais olla just sen parisenttia alempana.. mut siinä mielessä oli hyvä kun katsastusmies ei edes juomannu et jouset on vaihettu:P vanteet mullakin 16"
sulla kun on kyseessä vento,niin sanoisin että ilman muuta tuo sportline
sulla kun on kyseessä vento,niin sanoisin että ilman muuta tuo sportline
Tuolla http://www.pajalle.com/cars.php?id=010&lang=fi&page=1 näyttäis olevan jollain sivulla varsin mukavasti juttua ventosta ja eibachin jousisarjasta.
Mulla on ollu skeidassa kolmisen vuotta Koni sport iskarit ja Eibach sportline jouset. Hyvä toi on tai ainakin sata kertaa parempi kuin alkuperäinen lulla. Tosin referenssiä muihin malleihin minulla ei ole. Etuiskareita on kiritty puoli kierrosta, takaiskarit ovat löysimmässä asennossa. Mielestäni sopiva kovuus käyttöautoon. Keula madaltui n. 50mm ja takaa joku 30mm. Keula voisi olla vieläkin matalampi. Edellisessä autossa oli myös Koni sportit ja ne oli ed. omistajan toimesta säädetty tiukimpaan asentoon ja oli todellinen kivireki. Skeidassa on ole kokeillut jäykempiä säätöjä, kori alkaa tod. nitisemään liitoksistaan.
Korkeussäätö olisi hyvä ja olen katsellut säädettäviä, esim FK königsport tai KW ve 2, mutta taidan jättää seuraavaan autoon.
Korkeussäätö olisi hyvä ja olen katsellut säädettäviä, esim FK königsport tai KW ve 2, mutta taidan jättää seuraavaan autoon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”