Tuntuu olevan monella vaikeuksia säätää kw alustoja ku säätörenkaat
ei tahdo pyöriä,niin ajattelin et josko ostais eibach korkeussäädettävä.
Eibach pro street kokemuksia kertokaa!
Valvoja: ffp jäsenet
Tuolla on vinkkejä miten saada KW taas liikkeelle: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=48080
itse olen kans päättänyt mietteissäni ostamaan eibachin pro street-s:n... kokemuksia jos on niin voi kertoa...
nuo korkeus-säädettävät kyllä vaatii hoitoa jos haluaa että ne liikkuu myöhemminkin... kunnolla vaan käsittelee jollain rasvalla muutaman kerran vuodessa, niin eikö ne sit pitäis toimia ilman jumituksia... luulisin ainakin.
nuo korkeus-säädettävät kyllä vaatii hoitoa jos haluaa että ne liikkuu myöhemminkin... kunnolla vaan käsittelee jollain rasvalla muutaman kerran vuodessa, niin eikö ne sit pitäis toimia ilman jumituksia... luulisin ainakin.
no nyt pitäis pasuuna nostaa katsastus kuntoon ja alustana on eibach-pro-street-s.
etupään säädöt toimi ku uutena, mutta saako takapäätä nostettua muuten ku ottamalla säätölautasen irti ja ruuvaamalla irrallaan, ku se säätölautanen on tuossa siellä jousen alla ja jousi meinaa pyöriä mukana?
EDIT: kierteet ei ole jumissa, mutta tuo itse jousi meinaa pyöriä mukana ku säätää, niin ja 3b:ssä on iskari ja jousi erikseen takana.
EDIT2: ongelma ohi ja ei kun leimaa hakemaan ja takas tonttiin :)
etupään säädöt toimi ku uutena, mutta saako takapäätä nostettua muuten ku ottamalla säätölautasen irti ja ruuvaamalla irrallaan, ku se säätölautanen on tuossa siellä jousen alla ja jousi meinaa pyöriä mukana?
EDIT: kierteet ei ole jumissa, mutta tuo itse jousi meinaa pyöriä mukana ku säätää, niin ja 3b:ssä on iskari ja jousi erikseen takana.
EDIT2: ongelma ohi ja ei kun leimaa hakemaan ja takas tonttiin :)
Viimeksi muokannut tero_v, 7.6.2006 23:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”