olen niitä yrtittänyt laittaa paikoilleen mutta ne aina lähtee pois ylhäältä sieltä ikkuna tiivisteen alta..
onko tähän joku päteväkin tekniikka? kun en vaan saa nitä millään pysymään
miten 2 golffin takaovipahvit paikoilleen?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Se pahvi kyllä pysyy paikoillaan, kunhan sen saa kunnolla paikalleen. Itse tappelin varmaan tunnin sen pahvin kanssa, joko pahvi on pois paikaltaan tai ikkunatiiviste väärässä välissä.
Lopuksi pidin sitä tiivistettä pahvin päällä pitkällä muovilastalla samalla kun survoin pahvia paikalleen.
Edit: Pahvin etureunan ruuvin paikoista näkee hyvin, onko pahvi pohjassa asti.
Edit2: Ilmeisesti kyse on 3-ovisesta mallista.
Lopuksi pidin sitä tiivistettä pahvin päällä pitkällä muovilastalla samalla kun survoin pahvia paikalleen.
Edit: Pahvin etureunan ruuvin paikoista näkee hyvin, onko pahvi pohjassa asti.
Edit2: Ilmeisesti kyse on 3-ovisesta mallista.
Kolmioviseen olen joutunut tekemään vähän patenttia, kun lahosi ne sivuverhoilun pahvien yläreunat. Imeisesti auton ex-omistaja oli riuhtonut hieman kovakouraisesti irti ne. Tein niin, että otin pahvit kokonaan irti, sen jälkeen laitoin liimaa siihen (kuitumassalevyä tai jotain sellaista kun ovat) ja puristin kahden puukapulan ja puristimien kanssa ne sopivaan muotoon ja annoin kuivua kovaksi. Sen jälkeen paikalleen asennus hoituu niin, että otat jonkun kolmannen ja/tai neljännen käden nostamaan sivulasin tiivistettä, kun itse nostat sen sivuverhoilun niiden metallikoukkujen päälle ja laitat sivuilta sen nupin kanssa kohdalleen. Ja ruuvaat sitten ne kaksi ruuvia kiinni. Toimiva ratkaisu tuntunut olevan.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”