Golf V gti sähkö häikkää

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

-Spegu
-
Viestit: 159
Liittynyt: 6.12.2010 19:19

Golf V gti sähkö häikkää

ViestiKirjoittaja -Spegu » 24.11.2014 12:37

Mikähän mahtaa autossa olla kun useasti tekee niin että kun koittaa käynnistää normaalisti niin katkasee virrat heti kun startti pyörähtää, ihan kuin akku olisi tyhjä kun nollaa kellot ja kaikki samalla.
kuitenkin pari kolme kertaa kun koittaa niin lähtee käymään normaalisti.
sulakekotelossa napsuu ihan helvetisti samaan aikaan.
välillä vika taas häviää päiväksi/pariksi.
Akku, virtalukko, maadotus ongelma? Mistä lähtä setvimään.
Toinen ärsyttävä vika on raahaava meteli etupäästä. Ihan kun loppuneet jarrupalat laahais. Kaksi kertaa ottanu renkaat irti ja kattonu niin kaikki pitäisi olla kinnossa, jos ei lasketa läpiruostuneita jarrukilpiä.
Ääni kuuluu kovempaa suoraan ajaessa kun kääntyessä. Töyssystä saattaa kadota ja seuraavasta töyssystä taas tulla takaisin.
Katoin muovitkin läpi mutta ei mikään repsottanut että pääsisi ottaa mihinkään kiinni. Tämäkin meteli saattaa kadota päiväksi tai pariksi ja tulee sitten takaisin.
ihme rohinaa..

saqee
-
Viestit: 30
Liittynyt: 8.12.2014 19:05

ViestiKirjoittaja saqee » 9.12.2014 17:26

En tiedä voiko olla mutta itselläni uusi teettämä avain alkoi temppuilemaan kun näissähän on se joku siru siinä avaimessa. Taulussa paloi muistaakseni siitä valokin kun yritti startata. Auto lähti käymään kyllä mutta sammui sitten heti. Tätä teki itselläni muutamia kertoja. Alkuperäisellä avaimella ei mitään ongelmaa.

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 9.12.2014 19:06

Vikakoodien luku helpottaa elämää kummasti..

samisalami
-
Viestit: 133
Liittynyt: 27.2.2012 10:37

ViestiKirjoittaja samisalami » 10.12.2014 11:43

Tohon virtojen katoamiseen. Kannattaa käydä virtaliitokset läpi.
Kerran törmännyt sellaiseen että kaikki nollautu siinä vaiheessa kun piti startata, eikä kyllä startannut parilla yrityksellä. Tutkiessa ja ihmetellessä tuli havaittua että toinen akunkenkä ei ollut kunnolla kiristettynä kiinni, toisinsanoen kun virtaa olisi tarvittu, ei sitä enää riittävästi kulkenut, kiristys kengälle ja laakista käyntiin.

--hartsa--
-
Viestit: 268
Liittynyt: 29.7.2008 21:53

ViestiKirjoittaja --hartsa-- » 10.12.2014 13:56

akun kenkä huonosti kiinni tai sulakkeella palaneita liitoksia, räpsymällä "hitsaa" kiinni ja pelaa kunnes taas irtoaa. voisko siellä kilven välissä muhia kivi?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa