Koneena 1.8 RP, golf vuosimallia 1990. Eli kylmänä käy tyhjäkäyntiä erinomaisesti mutta sitte jonku tunnin ajon jälkeen alkaa tyhjäkäynti pomppimaan. Jos puolilämpimänä (10min) ajon jälkeen pitää kauan tyhjäkäynnillä niin alkaa tekeen samaa. Samoten jos ajaa lämpimästä hallista pakkaseen niin alkaa seilaamaan melko nopeasti. Tuntuu kuin tahtois tukehtua, mutta miksi? Leimallaki päästöt rajoilla että pääsi läpi ja siellä katsastushallissa alko pomppimaan ihan kunnolla, ja sammuili pari kertaa.
Vaihettuja osia:
ilmansuodatin
Bosch nelikärkiset tulpat
Oem osana sininen lämpötila anturi
Ruiskusta paineen säädin puhdistettu ja kuivattu.
Mk2 RP ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Ongelma on juuri tällänen kun kone on lämmin, mutta kylmänä ja isoilla pakkasilla käy kuin unelma: http://www.youtube.com/watch?v=eXD9tagxtJg
Viallinen lambda-anturi. Itselläni teki tismalleen samanlaista niin kauan kunnes heitti ehjän tilalle. Vinkkinä myös, että jätä ne yleismalliset lambdat ja mätänetin tarvikkeet kauppaan ja tilaa ebaystä Boschin orkkislambda (maksavat Suomessa niin paljon ettei tarvikeliikkeet kehtaa edes mainita hintaa).
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa