Tervehdys
Omistukseeni on siirtynyt tuollainen -88 kakkoskoppainen diesel-jetta.
Ja kun nämä vag:n vehkeet eivät ole kovin tuttuja, niin olisi pari tyhmää kysymystä.
Ilmeisesti golf ja jetta ovat aika pitkälle samaa tekniikkaa( vain keula ja perä ovat erilaiset)?
Mikähän lasinpyyhkijöissä on kun aluksi ovat kovin hitaat mutta pitemmän käytön jälkeen pelaavat norminopeudella(olen tutkinut niveliä mutta en löytänyt välystä)?
Tuo 1.6 vaparidiesel taitaa olla aika lujaa tekoa kun on jo melkein puoli miljoonaa mittarissa ja silti pelaa (kori on jo parhaat päivänsä nähnyt)..
Ps. Jos jollain on myydä edukkaasti joku samanikäisen golfin nelipuolainen ratti ja keskikonsolin tuhkakuppi (se mikä on etureunasta saranoitu) niin laittaakaa viestiä..
kakkosjetta
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 17 vierailijaa