Kysyn suosiolla, kun ei ole aiempaa kokemusta ja Haynesikin kertoo vain etuvetoisista.
Millä tavalla nelivedon takapään purku eroaa etuvetoisesta? Tarviiko takajouset puristaa kasaan ennen irroitusta? Mitkä pultit tarvii irroittaa/löysätä että nuo paketit tulevat ulos?
Ja kannattaako 370tkm ajettuun vaihtaa myös muutakin jousitukseen liittyvää? Iskarin pohjaanlyöntikumit, jousien päätykumit?
Alle tulossa Eibachin Pro Street S
Passat 3BG 4motion takajousien/iskarien vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Passat 3BG 4motion takajousien/iskarien vaihto
Viimeksi muokannut Jultsu, 21.8.2013 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Kaikki etupään tukivarret on Lemförderiä, vaihdettu 10tkm sitten. Takana varmasti kaikki alkuperäistä, mutta kuinka iso ja vittumainen homma se on irroitella noita pelkkiä puslia? Vaakakupissa painaa enemmän mukavuus ja hiljaisuus kuin se absoluuttinen kireys ja tarkkuus, eli kannattaako sittenkin vaan antaa niiden olla? Virosta kyselin aikoinaan orkkistukivarsia taakse ja olivat 150e kpl eli 300kpl per puoli.
Eteen nivelet? Vetarit?
Eteen nivelet? Vetarit?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa