Kävin tossa kaverilta hakemassa eatonin m45 höheltimen, ihan vaan sen takia että halvalla myi ja täysin kunnossa oleva. Revitty Ministä joskus irti.
Tässä kun noita Sergeyn rojekteja lueskelin niin alko kiinnostaa iskeä tuon fööni yhteen omista raadoista.
Eli pihalla seisoo tekniikalta kunnossa oleva Gti kolvi koppa mallia 3, 8 venasella koneella. Leima siitä on mennyt kun ei auto oo muutenkaan ollut käytössä. Eli hyvä harjoitus aihio.
Mitenhän tuon ujeltimen saisi tohon moottoriin fiksusti kiinni ja toimimaan.
Mitään konemuutoksia ei aleta tekee, eli ahdetaan siihen puoleen baarin niin selvii ehkä vaan paksummalla kannen tiivisteellä, pierun isommilla suuttimilla ja mahdollisesti tehokkaammalla bensapumpulla?
Ihan väärässä varmaan olen mutta siksi täältä neuvoa kyselenkin.
Autosta ei siis ole tulossa katulaillinen eli siitä ei aleta murehtia.
Tarkoitus on vaan saada vehje semmoseen kuntoon että kestää ajoa syrjäisiää hiekkateillä ja öisillä kylän pikku kaduilla.
Mitäs siis tarvitsen?
Kestääkö ECU tota 0,5 painetta?
Miten B-Pumppu jaksaa?
Millasta suutinta?
Mistä vetää hihna? (autossa ilmastointi)
jne jne.
Viisaammat siis valaiskaa avutonta kokeilijaa, älkää tuomitko.
Kantapään kautta ne ammatiilaisetkin ovat kai oppineet.
Rojektin suunnittelua.
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa