Apua tarvitaan kr koneeseen!!
Valvoja: ffp jäsenet
Apua tarvitaan kr koneeseen!!
Eli seuraavaa; Projektina jäälle kone 1.8 gti(kr), johon laitettuna 2,0 kampiakseli iskuna(92.8), niin tuli eteen ongelma että 4 kiertokanki ottaa kiinni kr omaan apuakselin päätyrattaaseen mikä pyörittää öljypumppua. Mutta löysin nyt mk3 koneen apuakselin missä kyseinen ratas on pienempi , mutta nyt olis hakusessa öljypumpun päähän vastaavasti poorillinen isompi ratas halk,41,??mm vanhan kr oman,34mm tilalle,että sais Öpumpun pyöriin.. Eli onko sellaista isompaa ratas vaihtoehtoa?? Ja kiitos jo etu käteen!!!
Ei kyllä uskalla ottaa pois kun paikalla on H-veivit kun mittasin sinitarralla vale kasattanu niin veivi otti n.4 milliä rattaaseen ja peli varaa tarttis olla 1-2mm ja rattaan paksuus on 10mm menee vähä liian tiukille,kun koneessa on wisecot ym. Ym . Roippeet ni tarttis saada aikas varma peli.. Suunnittelin myös,että olis laittanu 2.0L jakajan paikalle pyörittämään pumppua mut se prkl olikin pulleempi kr lohkoon,eikä viittis ruveta jyrsiin jakajan pesää isommaksi ku tuntuu et menee liian vaikeeksi.. Eikö tosiaan oo pumpun rattaita isompaa ku kr oma??
Vähän nyt kaipaisin kuvaa tästä ongelmasta, koska ite oon jokin aika sitten kasannu AEB lohkon 92.8mm kampuralla ja H-profiileilla. Viistin veivin alasilmän kulmaa muutaman millin ja sama rattaalle ja siellä pyörii nätisti. Pumppu, apuakseli ja kampura samat kuin sulla.
Mutta jos ratkaiset tän ratas ongelman, niin kerro toki siitä, koska mua ainakin asia kiinnostaa, ettei vastaisuudessa tarvis rälläkkää näyttää...
Mutta jos ratkaiset tän ratas ongelman, niin kerro toki siitä, koska mua ainakin asia kiinnostaa, ettei vastaisuudessa tarvis rälläkkää näyttää...
Ongelma on siinä ku kone ns. Korkeasti viritetty ja jos veiviä menee keventämään alasilmän yläpuolelta mistä tämä tapaus ottaa kiinni niin on herkin paikka mistä veivi katkeaa ja varsinki kun on matalaan lohkoon tehty missä männän pyörimisnopeus on suuri vaikka on köykäset romut ja toiseksi tarttis keventää kaikki muutki kanget samaan painoon ku on jo alakerta tasapainotettu näille..mutta luulisi olevan sinne öljypumpun päähän isompi ratas mikä sopii täällä pienempi hampaiselle apuakselille..ei oo näistä vw koneista niin paljon tietoutta.. Mutta toivotaan et ratkeis ennen ku jäät lähtee..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa