Keulakonversioiden visiointia Ventoon ...
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Keulakonversioiden visiointia Ventoon ...
(en ole ihan varma että onko tämä topicci nyt oikeassa paikassa mutta sanokaa toki jos ei ole :)
Elikkä, mimmosia keulakonversioita porukka on väsänny kolmoskopan volkkareihin? Itellä on tuo Vento vm -96 ja olen haaveillu jonkunäkösestä keulakonversiosta. Golfin keulan olen kuullut passaavan suht' keveästi "nakkaamalla" Ventoon mutta semmonen ei ollut nyt mulla mielessä vaan jotain vähän erinlaista. Kaikenlaiset ideat/neuvot on tervetulleita, kiitos jo etukäteen :D
Elikkä, mimmosia keulakonversioita porukka on väsänny kolmoskopan volkkareihin? Itellä on tuo Vento vm -96 ja olen haaveillu jonkunäkösestä keulakonversiosta. Golfin keulan olen kuullut passaavan suht' keveästi "nakkaamalla" Ventoon mutta semmonen ei ollut nyt mulla mielessä vaan jotain vähän erinlaista. Kaikenlaiset ideat/neuvot on tervetulleita, kiitos jo etukäteen :D
Itse tuossa swappasin juuri omastani Golfi-keulan pois. Menihän siinä 15min yksin tehdessä, joten se on aikalailla "nakkaamalla".
Miten olisi MK4:n keula mk3.5:n osilla? Muutamia nähnyt ainakin nettiautossa myynnissäkin, eli kuitenkin jo nähty idea. Tai voihan siihen laittaa vaikka jonkun primeran keulankin. Eriasia saatko sikoossomia sillä.
Miten olisi MK4:n keula mk3.5:n osilla? Muutamia nähnyt ainakin nettiautossa myynnissäkin, eli kuitenkin jo nähty idea. Tai voihan siihen laittaa vaikka jonkun primeran keulankin. Eriasia saatko sikoossomia sillä.
-
- -
Tuossakin vois olla ideaa toki, ei ole tarkotus että tekisin jotakin ennennäkemätöntä mitä kukaan ei ole koskaan tehnyt sillä se voi tuottaa jo hankaluuksia, sen verta omaperäisiä muunnoksia on tehty paljon näihin :D Tosin mielessä oli itsellä jotakin esim. Passatin tai muun vastaavan keulaa/ajovaloja jossa ajovalojen "vieressä" olisi vilkutkin ja sitten parturoisin puskurista vilkut kokonaan pois.. Eri asia sitte kuinka loppujen lopuksi moinen onnistuis :/
-
- -
Eihän tuota nyt niin älyttömän vaikea luulisi olevan tehdä, jos vain olisi aikaa ja kärsivällisyyttä :). Muuten voisiki tehdä iltapuhtina tuollaista itse jos vain yhtään osaisi mitään tuollaista lasikuitu/muovi yms. hommia ja olisi vielä välineetkin...
Noh, pitää jatkaa sopivan puskurin metsästystä sitten :/
Noh, pitää jatkaa sopivan puskurin metsästystä sitten :/
-
- -
-
- -
-
- -
Juu löysin tuon kyseisen kommentin itsekkin mutta kun koitin ettiä ko. korisatsia nii sitä puolestaan ei löytyny :P Mutta joo tosiaan kaikenlaisia ideoita keulakonversioista saa edelleen heitellä. Aloin miettimään että jos jollain tavalla soveltais jotain ideoita tuosta A59 sarjasta omaanki (ikuisuus)projektiin
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”