vw Transporter -05 valoautomatiikka
Valvoja: ffp jäsenet
vw Transporter -05 valoautomatiikka
Transusta puuttuu valoautomatiikka, miten saa toimimaan? onko ohjelmointi hommia vai kytkentä?
Miksi laittaa. Parempi se noin on. Ei ole tuota typerää alennettua jännitettä eikä miten sattuu palavia ja ei-palavia sisustavaloja. Kun haluaa valot päälle niin laittaa ne päälle ja kun ei halua kun esim pikkasen siirtelee pihassa niin ei turhaa syty mikään.
Ja varsinkin jos xenonit laitat niin sitten viimeistään arvostat tuota automatiikan puutetta.
Ja varsinkin jos xenonit laitat niin sitten viimeistään arvostat tuota automatiikan puutetta.
-
- -
- Viesti:
No se liittyy sillain että kun on automatiikalla valot päällä niin sisällä ei pala muita valoja kuin nopeus ja kiekkamittarin viisareissa. Kaikki muut mittariston tausta- ja konsolivalot on pois pelistä mikä on esim automaattiporterissa erittäin ärsyttävää kun vaihde ei näy suoraan siitä kepin juuresta.
Lisäksi automatiikkaa sytyttää valot kun laittaa virrat päälle. Sitten ne sammuu ku starttaa ja syttyy taas eli kulutus on aikamoinen verrattuna siihen että laittaa ne vaan itse päälle ku auto on käynnissä ja jännite juuri se mikä sen on tarkoituskin olla.
Sumareiden aukkoihin pyöreät DRL valot automatiikalla niin pääsee parhaaseen lopputulokseen kaikkien kannalta.
Ja alennetun jännitteen hyödyt ovat omien kokemusten mukaan vähintäänkin kyseenalaiset. Valoja menee muovipussillinen vuodessa mun käytöllä.
Lisäksi automatiikkaa sytyttää valot kun laittaa virrat päälle. Sitten ne sammuu ku starttaa ja syttyy taas eli kulutus on aikamoinen verrattuna siihen että laittaa ne vaan itse päälle ku auto on käynnissä ja jännite juuri se mikä sen on tarkoituskin olla.
Sumareiden aukkoihin pyöreät DRL valot automatiikalla niin pääsee parhaaseen lopputulokseen kaikkien kannalta.
Ja alennetun jännitteen hyödyt ovat omien kokemusten mukaan vähintäänkin kyseenalaiset. Valoja menee muovipussillinen vuodessa mun käytöllä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”