Voiko pelkästään laiha seos sytyttää moottorinvikavalon palamaan? Lauantaina syttyi -04 1.8T Borasta, valo hävisi kun käytti akun miinuskenkää irti mutta valo alkoi palaa taas eilen.
Käytin auton vikakoodinluvussa jossa sitten selvisi että 1-pytyn puola mennyt, mutta tämän jo tiesinkin koska vika on vanha. Puola siis vaihdettu aikaisemmin mutta koodeja ei nollattu. Toisen koodin antoi siitä että seos laihalla. Vakio ilmansuodatin koteloa on avarttu sekä ohjelmoitu.
Täytyykö tota koteloa alkaa paikkailemaan näin pakkaskeleillä?
Mistä sitten voisi johtua että ajotietokone nollaa itsensä kun auto seisoo yön yli? Näin on tehnyt sen jälkeen kun käytin akun miinuskenkää irti.
Laiha seos ja ajotietokone
Valvoja: ffp jäsenet
Itsellä -03 rs ocu ilmoitti laihalla käyvän ja myös missfireä tuli puolilta, kun oli yksi letku halki imusarjan alta.
Letku oli alta kahdenkympin, mutta vuodon huomasin vasta kun olin jo vaihtanut kaikki puolat ja tulpat ja maffin :)
Silloin myös joutokäynti oli välillä omissa maailmoissa ja kun näpäytti kaasua niin saattoi jäädä kierrokset ylös pörrää.
Ja siis vastaus ekaan eli kyllä vikavalo voi syttyä laihalla käymisestä.
Letku oli alta kahdenkympin, mutta vuodon huomasin vasta kun olin jo vaihtanut kaikki puolat ja tulpat ja maffin :)
Silloin myös joutokäynti oli välillä omissa maailmoissa ja kun näpäytti kaasua niin saattoi jäädä kierrokset ylös pörrää.
Ja siis vastaus ekaan eli kyllä vikavalo voi syttyä laihalla käymisestä.
Selvä. Muistatko mikä letku oli kyseessä?
Tuolla valon palamisella ei tosiaan ajoon ole ollut mitään vaikutusta. Pyörii tasaseen, ei jää kierrokset pomppii, vetää normaalisti, kulutus normaali jne..
Voiko toi muka saada sit liikaa ilmaa näin pakkasella kun suodatinkoteloo avarrettu aika paljon.
Nyt ei oo vielä ainakaan syttyny uudestaan palaa kun aamulla kävin nollaa koodit, jospa se nyt pysyisi poissa.
Tuolla valon palamisella ei tosiaan ajoon ole ollut mitään vaikutusta. Pyörii tasaseen, ei jää kierrokset pomppii, vetää normaalisti, kulutus normaali jne..
Voiko toi muka saada sit liikaa ilmaa näin pakkasella kun suodatinkoteloo avarrettu aika paljon.
Nyt ei oo vielä ainakaan syttyny uudestaan palaa kun aamulla kävin nollaa koodit, jospa se nyt pysyisi poissa.
Letku tais olla: 06A 103 221 BK
Semmonen "S" mallinen vähäse missä toisessa päässä isonnus, kun menee johonkin venttiiliin.
Toinen pää on imusarjassa kiinni alapuolella keskellä.
Mutta se tosiaan vaikutti välillä tyhjäkäyntiin.
Muuten toimi auto ihan normaalisti. Vikatilan syttyessä yleensä paikallaan tyhjäkäynnillä eikä kierroksissa tapahdu mitään.
En usko tuohon että saa kylmää liikaa niin laihalle menis.
Vagit on hienoja pelejä, mutta ikuisia anturi perkeleitä :)
Semmonen "S" mallinen vähäse missä toisessa päässä isonnus, kun menee johonkin venttiiliin.
Toinen pää on imusarjassa kiinni alapuolella keskellä.
Mutta se tosiaan vaikutti välillä tyhjäkäyntiin.
Muuten toimi auto ihan normaalisti. Vikatilan syttyessä yleensä paikallaan tyhjäkäynnillä eikä kierroksissa tapahdu mitään.
En usko tuohon että saa kylmää liikaa niin laihalle menis.
Vagit on hienoja pelejä, mutta ikuisia anturi perkeleitä :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa