*Voi poistaa*
Valvoja: ffp jäsenet
Päästömittauksen jälkeen ruuvit kireälle vaan, katsastussäädöthän näissä on aina erikseen :) Jossain siellä seosruuvi varmaanki on suht tyrkyllä, sekä tyhjäkäynnin säätö ja melko suruttahan niitä voi kokeilla pyöritellä että mikä mihinkin vaikuttaa.. Koeajolle ja ruuvarit matkaan, sama myös sytkän säätöön.
Itellä oli aikoinaan vastaavassa koneessa 300-ast. ABT virinokka ja HC-arvo huiteli jossain 1500-2000, kun yläraja oli 600. Tuohan siis kertoo kuinka hyvin kone polttaa saamansa bensan.
Itellä oli aikoinaan vastaavassa koneessa 300-ast. ABT virinokka ja HC-arvo huiteli jossain 1500-2000, kun yläraja oli 600. Tuohan siis kertoo kuinka hyvin kone polttaa saamansa bensan.
no niin, mittauksessa on käyty..ja päästöt saatu yllättävänki helposti..seuraavaksi pitäs toi motti säätää sillai että vetäis suht puhtaasti, eikä sois bensaa mite sattuu kulutus tietokoneen mukaan 9,2 kaupungissa..ennen säätelyä se oli 22,1 :D onko kellään kokemusta kone on gu mitä tapahtuu ku siihen laittaa megaanisen bensapumpun sen joka tulee nokkaakselille naputtaan:)
tekniikan vaihto mieless,ä saattas olla tuo säädin ja 3bar pumppu kaupan :)
tekniikan vaihto mieless,ä saattas olla tuo säädin ja 3bar pumppu kaupan :)
Noin niinkuin yleisesti ottaen, älkää muokatko tällä tavalla näitä topicceja.
Otsikosta ei hajuakaan kuten ei myöskään avausviestistä.
Vittumaista hakea jotain searchilla ja sitten mahdollisesti tulee vastaan tämmöisiä topicceja joista poistettu juttuja, ei hyvä.
Vaikkei tässäkään nyt mitään mullistavaa informaatiota varmaan kadonnut mutta silti.
Otsikosta ei hajuakaan kuten ei myöskään avausviestistä.
Vittumaista hakea jotain searchilla ja sitten mahdollisesti tulee vastaan tämmöisiä topicceja joista poistettu juttuja, ei hyvä.
Vaikkei tässäkään nyt mitään mullistavaa informaatiota varmaan kadonnut mutta silti.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa