venttiilinostimen naputus mk-3 1.8
Valvoja: ffp jäsenet
venttiilinostimen naputus mk-3 1.8
mk-3 1.8 bensa 8-venttiilisellä kannella.
ajettu noin reilu vuosi sitten ja hyvin toimi, nyt pitkän seisonnan jälkeen kamala naputus yhdestä nostimesta..siltä ainakin kuulostaisi..
onko tuossa Hydrauliset nostajat vai mekaanisilla nostajilla?
ajettu noin reilu vuosi sitten ja hyvin toimi, nyt pitkän seisonnan jälkeen kamala naputus yhdestä nostimesta..siltä ainakin kuulostaisi..
onko tuossa Hydrauliset nostajat vai mekaanisilla nostajilla?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
hydraulisia myös veikkasin, mutta ei noista vanhoista romuista aina niin tiedä:)
minkä valmistajan tekemät motonetista pitäisi saada, siellä varmaan on tarjontaa laidasta laitaan, osaako joku sanoa?
ja mistä löydän tuon moottorin koodin? pitäisi olla kuiteskin alkuperäinen kone tuossa autossa. huoltokirjaa ei ole mistä katsoa.
minkä valmistajan tekemät motonetista pitäisi saada, siellä varmaan on tarjontaa laidasta laitaan, osaako joku sanoa?
ja mistä löydän tuon moottorin koodin? pitäisi olla kuiteskin alkuperäinen kone tuossa autossa. huoltokirjaa ei ole mistä katsoa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Siellä Motonetissa on sitä ihan samaa Koivusen maahantuomaa tavaraa kuin vaikkapa ADHD-liikkeessä. Kannattaa käydä tiskillä katsomassa mitä on tarjolla.Suosittelisin kuitenki ostamaan "oikeasta" varaosaliikkeesta nuo nostimet, vaikka euron tahi pari joutuu niistä enemmän maksamaan.
Motonetin myymät "merkittömät" halpisnostimet tosin toimivat ainakin Golfin PN-koneessa ongelmitta kunnes auton myin.
Kannattaako tässä nyt ruveta suinpäin nostimia vaihtelemaan? Miksi se nostin olisi seistessä hajonnut? Itse olisin enemmänkin tuon Axi:n ehdottaman menetelmän kannalla, eli käyttää lämpimäksi ja katsoo mitä tapahtuu. Tietty öljythän voi vaihtaa vaikka jo ennen tuota käyttämistä.
Itselläni kun kyseiseen koneeseen puuhattiin kansiremppa ja laitettiin ekan kerran käyntiin, lähti koneesta melkolailla jäätävä sätkätys/lotkotus. Käytettiin lämpimäksi -> ei vaikutusta -> ajettiin hissunkissun lenkki -> ei vaikutusta, sitten jo pienen v*tutuksen säestyksellä reilusti kierroksia koneeseen ja kas, ääni hävisi ja kone pelasi hienosti.
Eli kokeilehhan nilkansuoristusmetodia.
Itselläni kun kyseiseen koneeseen puuhattiin kansiremppa ja laitettiin ekan kerran käyntiin, lähti koneesta melkolailla jäätävä sätkätys/lotkotus. Käytettiin lämpimäksi -> ei vaikutusta -> ajettiin hissunkissun lenkki -> ei vaikutusta, sitten jo pienen v*tutuksen säestyksellä reilusti kierroksia koneeseen ja kas, ääni hävisi ja kone pelasi hienosti.
Eli kokeilehhan nilkansuoristusmetodia.
Eli kokeilehhan nilkansuoristusmetodia.
käytettiin juu lämpimäksi ja nilkansuoristustakin tehtiin ihan koko rahan edestä, ei ollut vaikutusta! haen uudet nostimet kun ehdin ja katsotaan sitten uudestaan..
käytettiin juu lämpimäksi ja nilkansuoristustakin tehtiin ihan koko rahan edestä, ei ollut vaikutusta! haen uudet nostimet kun ehdin ja katsotaan sitten uudestaan..
Viimeksi muokannut hanski, 16.10.2012 19:18. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 18 vierailijaa