-98 3B passat AHU Automaatti ei kulje.

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

-98 3B passat AHU Automaatti ei kulje.

ViestiKirjoittaja kozel » 8.4.2011 12:50

Auton huippunopeus on 80km/h ja jos oikein polkee niin 90 km/h saattaa saada. Tämäkin riippuu siitä onko miten ylä vai alamäki. Vika siis päällä kokoajan niin kylmällä kuin lämpimällä koneella..

Ei vikakoodeja muuten paitsi jonkun ajan päästä että ahtopaineet jää pyydetystä. Lisätään listaan kunhan veli saa ne luetettua.

Eli ahtopaineet pyörii siinä 0.1-0.15

Käyty läpi
-Alipaineletkut
-Turbo (tsekattu että pyörii ja siivet ehjät ja että hukkaportti toimii..)
-N75 uusittu kun oli jumissa
-Ahtoputket koeponnistettu 2bar asti eikä vuotoja
-Map anturi koeponnistettu ja Vag-Com näytti samaa kuin erillinen mittari
Tässä mallissa ECU:n sisäinen MAP anturi.
-MAF vaihdettu
-EGR tukittu laipoilla

Rupeaa menemään vähän mystiseksi tämä vika.

Patu
-
Viestit: 625
Liittynyt: 24.7.2003 11:21

ViestiKirjoittaja Patu » 8.4.2011 14:42

Katin sisukset irti ja tukkinu putken?

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 8.4.2011 15:24

Pumpun ajoitusta tarkistettu?

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 8.4.2011 17:45

Pumpun ajoitus on katsottu.. Seuraavaks putkisto irti ja pitää tyhjennellä noi ylimääräset poijjes ja katsoa että se virtaa..

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 8.4.2011 19:59

Ei taida ihan pikapakentilla saada mihinkään pakopainemittaria kiinni, jos siellä on paineet taivaissa niin olisi ainakin selvä vika että putkistossa joku jumittaa tai ainahan turbovikakin on mahdollinen vaikka tuntuisi siivet nätisti pyörivän :/

rane_69
-
Viestit: 479
Liittynyt: 26.1.2008 21:04

ViestiKirjoittaja rane_69 » 8.4.2011 20:07

mikä ahdin?

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 8.4.2011 20:49

Eiköhän tuolla GT15 pitäisi asua jos vakio on.

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 9.4.2011 4:06

Hukkaportin lautanen karkuteillä tai viallinen? Selviää käyttämällä DP irti.

rane_69
-
Viestit: 479
Liittynyt: 26.1.2008 21:04

ViestiKirjoittaja rane_69 » 10.4.2011 0:28

saako polttoainetta? SUODATIN? Mittaa pa linjan alipaine.puuttuuko ruoka?taitaa puuttua.Jos ei soosia niin ei ahtoja.

vag-on
-
Viestit: 84
Liittynyt: 27.1.2009 17:20

ViestiKirjoittaja vag-on » 14.4.2011 16:30

Itsellä hieman samantyylistä ongelmaa AHU Cordobassa.
Kaasua painettaessa pienillä kierroksilla kiihtyy hetken(alle sekunti) normaalisti ja sitten on tehot täysin kadoksissa. Kun päästään kitkutettua yli 2000 kierroksen, niin tehot palaavat. Vikaa on esiintynyt nyt parina päivänä, eikä esiinny joka liikkeelle lähdössä.

Onkohan ilmamäärämittarissa tai jopa pumpussa sanomista.

Vikakoodeja ei ole ollut mahdollista luetuttaa, joka toki varmasti kertoisi vian.
Mutta jos joku täälä osaisi auttaa ilman koodeja?

vag-on
-
Viestit: 84
Liittynyt: 27.1.2009 17:20

ViestiKirjoittaja vag-on » 9.5.2011 19:31

Eikös kukaan osaa heittää mitään? Vai onko periaatteena, ettei mitään puhuta ennen koodeja?

Olisi kiva, jos joku viitsisi jotain edes kertoa. :)

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 20.5.2011 14:26

Onko väliä ajaako kolmosella vai nelosella kaasu pohjassa?

vag-on
-
Viestit: 84
Liittynyt: 27.1.2009 17:20

ViestiKirjoittaja vag-on » 23.5.2011 19:12

Ei vaihteella väliä. Kaasu pohjassa tai puolessa välissä, niin samallailla kulkee. Kummallisen tästä mielestäni tekee se, että ilmenee vain välillä ja tehot palaa heti 2000rpm jälkeen.

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 25.5.2011 23:11

Vastaillaan tähän nyt.. Katalysaattorin sisukset poistettu putkistoa tukkimasta..


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa